عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
آتشی که صهیونیست ها برافروخته اند خودشان را خواهد سوزاند

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» آغاز حملات جدید رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بس ۴ روزه در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان غیرنظامی را ناشی از کم‌کاری شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست و دراین‌باره اظهارکرد: سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های زیرمجموعه سازمان ملل علی‌رغم موضع‌گیری‌های  دبیرکل سازمان ملل مبنی بر ضرورت پایان یافتن جنگ غزه کم‌کاری کرده‌اند و موجب ادامه جنگ غزه شده‌اند.
وی افزود: سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های زیرمجموعه سازمان ملل به اقدامات محدود بسنده و تنها به موضع‌گیری برای پایان جنگ اکتفا کر‌دند. به‌طورحتم این روند کافی نبوده و موجب ادامه جنگ غزه شده است. امروز ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیانگر ناتوانی سازمان ملل در ختم قائله‌ای است که اسرائیلی‌ها آن را آغاز کرده و ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانانش نیز از آن حمایت می‌کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم بابیان اینکه آینده منطقه در هاله‌ای از ابهام قرارگرفته، تصریح کرد: به‌طورحتم رژیم صهیونیستی به‌زودی و به سبب نقض فاحش حقوق بین‌الملل در کانون آسیب‌پذیری جدی قرار خواهد گرفت چراکه درشرایط حال‌حاضر نیروهای مقاومت و ملت‌های منطقه در کنار دولت‌های اسلامی و کشورهای آزادی‌خواه با محوریت افکار عمومی جهانی بر ضد صهیونیست‌ها متحد شده‌اند و کنار یکدیگر ایستاده‌اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که‌ ناکارآمدی سازمان ملل برای همگان عیان شده است، همچنین خاطرنشان کرد: در صورت تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی دامنه این جنگ فراگیر خواهد شد و دودمان و دامان اسرائیل را خواهد گرفت. 
مقتدایی بابیان این‌که آتشی که رژیم صهیونیستی در منطقه ایجاد کرده، به‌زودی خانه آن‌ها را خواهد سوزاند، متذکر شد: در شرایط فعلی اکنون افکار عمومی جهانی برای وارد آوردن ضربه کاری به رژیم صهیونیستی آمادگی لازم را پیدا کرده است.
وی در پایان این گفت‌وگو بابیان این‌که دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نشان از اقدامات ناکافی سازمان ملل دارد، همچنین ادامه داد: ضرورت دارد تا هرچه زودتر رسالت سازمان ملل پیاده‌سازی و عملیاتی شود تا خسارات و تلفات انسانی در جنگ غزه پایان یابد.