وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مقابل مشهورات در رسانه باید بایستیم

وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی با بیان اینکه  بحثی در رسانه‌ها به نام مشهورات داریم خبر داد و گفت: روزنامه انقلاب اسلامی نباید تحت تاثیرات  آنها قرار گیرند و در مقابل آن باید بایستند.به گزارش خبر نگار روزنامه« رسالت»، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از روزنامه‌نگاران تراز انقلاب  با عنوان قلم مقدس که در بنیاد فرهنگ هنری رودکی برگزار شد گفت: روزنامه‌نگاری برای ما افتخار آفرین بوده است.این مقام مسئول تاکید کرد:از این پنج عزیز بزرگوار که جایزه قلم مقدس را دریافت کردند تشکر می‌کنم. ذات انقلاب گری همین است. دوست دارم برای چنین امری دوستان جلسات بیشتری بگذارند؛ زیرا زبان رسانه‌ای ما الکن است و برای چنین جمع فاخری باید یک نشست فاخر که نیازمند نسل جدید است برگزار شود تا نسل جدید آقای انبارلویی و شریعتمداری را بیشتر بشناسند.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: فضای رسانه‌ای فضای نقد و آزادی بیان است. همه دوستان ما قابل احترام هستند و از همه آن‌ها تجلیل می‌کنیم.
 مطالب شیخ طادی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر استندآپ بود
در ادامه آیین تندیس و لوح قلم مقدس محمد کاظم انبارلویی درباره رفتار پرویز شیخ طادی مقابل حاضران در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر گفت: خواستم بگویم مطالب ایشان به دور از بصیرتی بود که ملت ما از هنرمندان انتظار داشتند.
وی  گفت: آقای پرویز شیخ طادی آدم بزرگی است و آثار افتخارآفرینی در حوزه هنر و سینما دارد . اما مطالب وی منصفانه  نبود.
مقوله كراوات، ویدئو ، ماهواره و حجاب هر كدام درحوزه خود قابل تأمل مطالعه است ربط اینها به هم یك مغالطه است.
ارائه یك استندآپ از این مقوله نشان می‌دهد درك درستی ایشان از جنگ شناختی دشمن ندارد.قطعه‌ای از جورچین اغیار را تكمیل می‌كند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود  گفت : روزنامه نگار تراز انقلاب آنگونه كه آقای ملكیان در مقاله مفصل خود آ‌ورده است در قد و قواره بنده نیست. از حسن ظن شما تشكر می‌كنم كه ما را در این قد و قواره دیدید.
وی افزود: روزنامه‌نگاری انقلابی در تاریخ سپهر رسانه كشور در بستر عدالت، صداقت، روشنگری، حق‌گویی و حق‌طلبی شكل گرفته است. این جریان نیرومند در برابر سه نبرد سخت و سه نبرد نرم دشمن قد علم كرد و نگذاشت دشمن به اهداف خود برسد.
روزنامه نگاری انقلابی یعنی دیده بانی با چشمانی بیدار در وسط معركه جنگ روانی و جنگ شناختی دشمن یعنی دفاع از محرومان و مستضعفان یعنی خود را در محضر خدا دیدن و برای خشنودی خدا و خلق قلم زدن در این راستا قلم مقدس می شود و باید حریم و حرمت آن را حفظ كرد.
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان دراین مراسم ادامه داد:در زمان انقلاب اسلامی کاری که امام ما انجام داد، کار کارستان بود و نتیجه این بود که کج اندیشی و بد اندیشی را زدود و اسلام را همان گونه که بود عرضه فرمود.وی افزود: امام راحل ما می‌فرمودند، دنیا تشنه ناب فرهنگ محمدی است. شاید وظیفه  قلم به دستان معرفی آن باشد. حتی چنین چیزی در صدر اسلام در زمان حضرت محمد(ص) هم همین بود که افراد هنگام صحبت ایشان دست می‌زدند و سر و صدا ایجاد می‌کردند تا صدای پیامبر اکرم (ص) به گوش افراد نرسد.مدیر روزنامه کیهان تاکید کرد: رسول خدا (ص) می‌فرمایند سه صدا هست که از همه حجاب‌ها  حرکت می‌کند و به ساحت خدا می‌رسد. گویا این صدا صدای چاپخانه، توپخانه و کارخانه است‌.
پیام تیرانداز، مدیر‌عامل خبرگزاری فارس گفت:ما رسانه‌‌ای‌ها بسیار درگیر مسائل روز هستیم.آقای مقدسی در ماه‌های پایانی عمر شریف خود، دوره‌های آخر شیمی درمانی خود را سپری می‌کردند.بدن ایشان نحیف شده بود و از ایشان درخواست می‌کردیم که با چنین شرایطی سرکار حاضر نشوند اما  ایشان در آن زمان به  فکر پروژه آگاهی بخشی به مردم بود.این فعال رسانه‌ای افزود: واقعا برخی از رسانه‌ها بازنمایی صددرصدی دارند که وظیفه ما است. آقای مقدسی با اینکه می‌دانستند در لحظات پایانی عمر خود هستند باز هم پای کار بودند و کار خود را به خوبی انجام می  دادند.