ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
مسئولان قدرشناس این مردم فهیم و آگاه هستند

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه و پاسخ صریح به جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و نظام سلطه علیه کشور  به خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی با حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باری دیگر اثبات کرده‌اند که پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. حضور پرشور مردم شعار «ما‌ ایستاده‌ایم» را تحقق بخشید و  بار دیگر ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهان اسلام تبیین کرد.  وی افزود: حضور آگاهانه مردم نشان داد که‌ جمهوری اسلامی ایران به ‌رغم تمامی دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها، سر افرازانه بر‌اصول و موازین خود ایستاده‌ و از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است. 
عزیزی با بیان اینکه‌ حضور پرشکوه مردم موجب‌ یأس‌ دشمنان انقلاب اسلامی‌ شد، تصریح کرد: حضور و اقتداری که مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند، موجب‌پیش‌برد اهداف  بلند انقلاب اسلامی خواهد شد و سیاست‌های نظام سلطه و دشمنان کشور را با شکست مواجه خواهد کرد. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم عمل و اجرای وعده‌های عنوان از سوی‌ مسئولان همچنین خاطرنشان کرد: تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی با وحدت و یکپارچی‌ تلاش خواهند کرد تا قدرشناس مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی باشند. بی‌شک با عمل به وعده‌های عنوان شده و کوشش‌های شبانه روزی
 که در آینده نیز‌ بیش‌تر خواهد شد، از عظمت آفرینی و خلق حماسه از سوی مردم قدردانی خواهد شد.
 او متذکر شد: حضور با شکوه مردم پیامی‌داشت تا مسئولان کشور دریابند که مطابق همیشه می‌بایست خود را خادم مردم بدانند. دشمن ملت ایران نیز آگاه باشند که با ملتی ایستاده، مقاوم و شجاع رو به رو هستند که نه تنها در تهران و مراکز بزرگ استان‌ها بلکه در شهرستا‌ن‌های کوچک و روستاها نیز پای‌‌کارند و با تمامی وجود از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
 نماینده مردم شیراز یادآور شد: باید ا‌ز حضور یکپارچه، تحول آفرین و مقتدر مردم قدردانی کرد. امیدواریم درک درستی از ظرفیت عظیم مردمی شکل‌ گیرد و بیش از پیش وحدت رقم بخورد. جمهوری اسلامی ایران همواره با اتکا به چند‌مولفه‌‌ اهداف خود را پیش برده است و حیات طیبه را پشت سرگذاشته است؛ در این میان مولفه اصلی همواره مردم بوده‌اند. به بیان دیگر‌رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی نیز حضور مردم بوده و مردم همواره وارث انقلاب اسلامی بوده، هستند و خواهند‌ بود. عزیزی گفت: وحدت مردم همواره عامل‌ تعیین کننده در بزنگاه‌های تاریخی بوده و پیروزی‌های بسیاری را رقم زده است. تمامی دلدادگان مکتب نبوی اثبات گر این هستند که در تمامی این سال‌ها بزرگترین خالق حماسه‌ها بوده‌اند و از اصل رهبری و ولایت فقیه که عامل پیروزی کشور است، بهره برده‌اند. در آینده انقلاب اسلامی نیز رهبری، ولایت فقیه و یکپارچگی‌ آحاد جامعه عامل موفقیت خواهد بود و موجب خواهد تا تمامی صحنه‌ها با حضور آگاهانه مردم پشت سرگذاشته شود و با‌ پیروزی‌ مردم و شکست دشمنانی که آرزو عدم حضور مردم در صحنه‌های‌ مختلف را دارند، همراه گردد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو همچنین ا‌دامه داد: به سبب حضور باشکوه مردم یقین داریم که ۱۱ اسفندماه سال جاری بار دیگر زمینه شکست دشمنان را فراهم خواهد کرد و برای ملت عزیز ایران روز‌ امید به آینده و تلاش در مسیر تحول گرایی با انتخاب درست خواهد بود. به طورحتم صحنه‌های‌ پیش رو، صحنه‌های کارآمدی نظام اسلامی و شکست نظام سلطه خواهد بود.