ولی‌الله بیاتی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:
جامعه جهانی یکپارچه رژیم صهیونیستی را محکوم کند

ولی‌الله بیاتی، نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان و سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی به‌عنوان تهدید فوری امنیت بین‌المللی پرداخت و دراین‌باره بیان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز دنیا با آن به‌عنوان تهدید علیه امنیت بین‌المللی مواجه است، رژیم صهیونیستی می‌باشد. متأسفانه این رژیم دست به جنایاتی می‌زند که در طول تاریخ بشریت اتفاق نیفتاده است.وی افزود: رژیم صهیونیستی همواره دست به اقدامات تروریستی و جنایتکارانه می‌زند و در این فرآیند آمریکا که خود را مهد دموکراسی می‌داند نیز در حال حمایت تمام و کمال از این رژیم می‌باشد. 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: کشتار زنان، مردان و کودکان بی‌گناه آن‌هم به فجیع‌تر شکل ممکن و از طریق بمباران و موشک‌باران، مصداق بارز جنایت و تهدید امنیت بین‌المللی است. نماینده مردم تفرش،آشتیان و فراهان در مجلس دوازدهم همچنین خاطرنشان کرد: تاریخ به اثبات رسانده است که هیچ‌گاه ظلم و ستم پایدار نخواهد بود و هرآنکس که درصدد جنایات علیه مردم بی‌گناه باشد، خود نیز از بین خواهد. او متذکر شد: تا دیروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین بود و اینک می‌بینیم که علیه مردم لبنان اقدام تروریستی می‌کند. بی‌شک اقدامات تروریستی و وحشیانه رژیم صهیونیستی را پایانی نیست مگر آنکه جامعه جهانی با بیداری خود، اقدام قاطعی را در دستورکار قرار دهد. وی یادآور شد: ممکن است آتش خشمی که امروز رژیم صهیونیستی روشن کرده، دامن دیگر کشورها را بگیرد. در این راستا ضرورت دارد تا جامعه جهانی اقدام قاطع بدارد و این جنایات را محکوم کند. رکن نخست محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی این است که کشورهای اسلامی و بین‌المللی کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند. 
بیاتی اضافه کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان که در‌ زمره کشورهای عربی قرار دارند، جامعه اسلامی را موظف به اتحاد بیش‌ازپیش و ایستادگی قاطع در برابر رژیم صهیونیستی می‌سازد. 
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس همچنین ادامه داد: رژیم صهیونیستی از تکنولوژی و صنعت برای کشتار مردم بی‌گناه بهره می‌گیرد و آمریکا نیز به حمایت از آن‌ها می‌پردازد. چنین روندی مصداق بارز نقص قوانین بین‌المللی است و باید دراین‌باره اقدام قاطع داشت. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی به سزای عمل خود خواهد رسید و پایان این رژیم در آینده رقم خواهد خورد اما نیاز است که  در شرایط کنونی ایستادگی و مقابله لازم از سوی جامعه جهانی شکل ‌گیرد تا این جنایات متوقف گردد.