صحرایی:

اگر حال معلم خوب باشد حال آموزش و پرورش خوب می‌شود

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مولدسازی، بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را رفع می‌کند، گفت: آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است.
به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در نشست صمیمانه با اعضای شورای معاونان و مدیران و ر ؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت: کمبود معلم و فضای آموزشی، پست‌های ترکیبی، مشکل مالی، مسائل کلان تعمیرات و تجهیزات و... در آموزش و پرورش از گذشته تاکنون بوده است.
وی افزود: بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش در درون مجموعه حل می‌شوند و نباید دنبال راه حل از بیرون بگردیم، پیش فرض ما باید این باشد که منِ مدیر و رئیس باید خودم به دنبال حل همه این مشکلات باشم. وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: حل مشکلات آموزش و پرورش نیاز به یک بلوغ مدیریتی دارد نه بلوغ شخص مدیر بلکه بلوغ اجتماعی و سازمانی، آموزش و پرورش قوی ضامن آینده مطلوب است، معیارهای جاری ما بسیاری از مشکلات را حل نمی‌کند، مسائل را باید عمقی نگریست، از ظرفیت شوراها می‌توان برای رفع مشکلات بهره برد و بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش با مولدسازی حل می‌شود.
صحرایی با بیان اینکه کیفیت آموزشی مهم‌ترین چالش ماست، گفت: ما هم کار فرهنگی داریم و هم خدمت فرهنگی، اردو، کانون، کتاب، مربی و مشاوره همه این‌ها خدمات فرهنگی هستند نه کار اصیل فرهنگی.
اگر حال معلم خوب باشد  حال آموزش و پرورش خوب می‌شود
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو