نظامیان زخمی اسرائیلی، نتانیاهو را به اتاقشان راه ندادند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو که برای ملاقات با نظامیان اسرائیلی زخمی شده در نبرد زمینی غزه، به بیمارستانی در قدس اشغالی رفته بود، به در بسته خورد.کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نخست‌وزیر این رژیم برای ملاقات با نظامیان زخمی شده در نبرد غزه، چهارشنبه شب
(۲۷ دسامبر) به بیمارستان «هداسا» رفته بود اما برخی از نظامیان زخمی از ملاقات با وی خودداری کردند.گفته می‌شود که تنها در یک بخش، از ۱۸ نظامی بستری شده، ۱۵ نفر با ورود نخست‌وزیر به اتاقشان مخالفت کردند.
اما در مقابل بیمارستان هداسا، گزارش‌های منتشر شده در خصوص این مخالفت نظامیان زخمی را نادیده گرفت و اعلام کرد که نخست‌وزیر از میان مجروحان عبور کرد،  آنها با شور و حرارت فراوان از او پذیرایی کردند. نتانیاهو روحیه آنها را تشویق کرد و به آنها اطمینان داد که «اسرائیل متحد و متعهد به دستیابی به پیروزی کامل» است.
این نخستین‌بار نیست که نظامیان اسرائیلی از دیدار با نتانیاهو خودداری می‌کنند. هفته پیش نیز چنین ماجرایی در بیمارستان «شیبا» در منطقه «تل هشومیر» در نزدیکی تل‌‌آویو تکرار شد تا جایی که نمایندگان ارتش و اعضای دفتر نخست‌وزیری مجبور شدند تنها شماری از نظامیان که حاضر به دیدار شده بودند را در بخشی جداگانه و ایزوله کنار هم جمع کنند.
نظامیان زخمی اسرائیلی، نتانیاهو را  به اتاقشان راه ندادند