رئیس اسبق موساد: جنگ با حزب‌الله به نفع اسرائیل نیست

یکی از رؤسای پیشین سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با اشاره به این‌که اسرائیل باید از اشتباه محاسباتی خود که منجر به فاجعه شکست ۷ اکتبر شد درس عبرت بگیرد،تأکید کرد: جنگ با حزب‌الله به نفع اسرائیل نیست.
به گزارش تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی بعد از اعتراف به ایجاد رعب و وحشت در میان محافل این رژیم در پی سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله اعلام کردند که چندین جاده در شمال اسرائیل (فلسطین اشغالی) بسته‌شده است.شبکه کان رژیم صهیونیستی در این زمینه گزارش داد که بعد از تهدیدات نصرالله، مقامات اسرائیلی دستور بستن چند جاده در شمال را صادر کردند.
از طرف دیگر، «دانی یاتوم» رئیس اسبق موساد با ابراز نگرانی درباره پیامدهای جنگ با مقاومت لبنان اعلام کرد که گشوده شدن جبهه جنگ با حزب‌الله به نفع اسرائیل نیست.وی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی  به‌تنهایی مقابل محور مقاومت قرارگرفته است و به‌جای اینکه محور «لیبرال دموکراتیک» به رهبری آمریکا با این محور (مقاومت) بجنگد، اسرائیل مجبور به جنگیدن با آن شده است.این رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد تصریح کرد: من 7 اکتبر زمانی که فهمیدم برای نجات اسرائیل نیاز به 2 ناو هواپیمابر داریم بسیار شوکه شدم. ما گمان می‌کردیم درحال جنگیدن با «پابرهنه‌ها» (نیروهای حماس) هستیم اما اسرائیل باید از این واقعیت درس عبرت بگیرد تا دیگر به این مزخرفات برنگردد.
رئیس اسبق موساد: جنگ با حزب‌الله به نفع اسرائیل نیست