محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس:
استکبارستیزی ملت ما جهانی شده است

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: یوم‌الله ۱۳ آبان سال جاری با توجه به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی به رهبری آمریکا حمله ددمنشانه به مردم بی‌دفاع غزه داشتند، متمایز از ادوار گذشته بود. در سال جاری مشاهده کردیم نه‌تنها مردم ایران اسلامی که همواره پای‌کار بوده‌اند و مطابق با آرمان‌های انقلاب، نظام و رهبری حرکت‌کرده‌اند، بلکه تمام دنیا متحد شدند و علیه آمریکا ایستادگی کردند.وی افزود: متأسفانه طی چندروز گذشته رژیم صهیونیستی با خوی وحشیانه خود مردم بی‌دفاع ازجمله کودکان وزنان را به شهادت رساندند و بارها به بیمارستان‌های غزه حمله کردند و به بمباران پرداختند. چنین اقدامی در هیچ نقطه‌ای از دنیا صورت نگرفته و این رژیم درحال انجام چنین جنایتی است. 
دشتی اردکانی تصریح کرد: تمامی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان امروز بیدارند و در مقابل آمریکائیان و رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند. نقاطی همچون لندن هیچ‌گاه چنین تجمعی نمی‌کردند و حال مشاهده می‌کنیم که بیش از ۱۰۰۰ نفر به خیابان‌ها می‌آیند و علیه جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا فریاد سر می‌دهند.نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی مادامی‌که مسلمانان جهان به خطر می‌افتند، تمامی مردم احساس مسئولیت می‌کنند و وارد میدان می‌شوند. راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه سال جاری با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان نشان داد که مردم ایران اسلامی همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و مطابق بافرمان رهبری گام برمی‌دارند و حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین به‌ویژه مردم غزه اعلام می‌دارند. 
وی در پایان این گفت‌وگو اظهار کرد: حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان درتهران و سراسر کشور حکایت از شکست دشمن در جبهه سیاسی داشت. بی‌شک چنین جمعیت و حضور باشکوهی حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و تنها می‌توان بیان کرد که درود بر ملت ایران.