اسماعیل حسین زهی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس:
بانیان حادثه تروریستی راسک مجازات خواهند شد

اسماعیل حسین زهی، عضو مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حادثه تروریستی در مقر انتظامی راسک این استان بیان کرد:  به خانواده شهدای این حادثه تسیلت می‌گوییم و به صراحت اعلام می‌داریم:  اتفاقات نمی تواند در مسیر وحدت و همدلی  مردم استان سیستان وبلوجستان خللی وارد کند. 
وی با بیان این‌که اقدامات تروریستی را محکوم و پاسخ مناسب را خواهیم داد، افزود: استان سیستان و بلوچستان با همت دولت مردمی در ریل سرمایه گذاری و توسعه قرار گرفته است و هدف دشمنان و تروریست ها این است که این قطار را متوقف کنند. بی‌شک  مردم  شجاع و دلیر سیستان و بلوچستان درس بزرگی به آن‌ها خواهند داد و موجب‌جلوگیری از تحقق اهداف دشمنان خواهند شد.
نماینده مردم خاش در مجلس یازدهم با بیان این‌که نیروهای امنیتی و انتظامی درس بزرگی به این اقدامات تروریستی خواهند داد، تصریح کرد: روشن است که تروریست‌ها از خارج مرزها هدایت شدند و درصدد ایجاد اختلاف میان مردم سیستان و بلوچستان بوده‌اند. به جرئت می‌گوییم که درصدد بررسی ابعاد این ماجرا هستیم و انتقام سختی در انتظار بانیان این حادثه خواهد بود. 
حسین زهی همچنین خاطرنشان کرد: انتظار است که مردم همواره صبوری کنند و مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند. اگرچه مردم شریف سیستان و بلوچستان همواره بیدار بوده و بیدار نیز خواهند بود. 
او با اشاره به این‌که در میدان شهدای حادثه مقر نیروی انتظامی راسک شهدای اهل تسنن نیز داشته‌ایم، متذکر شد: استان سیستان و بلوچستان همواره استان وحدت بوده است و حال نیز مردم وحدت خود را بیش از پیش حفظ خواهند کرد. در این استان قومیت‌ها و مذاهب مختلف درکنار هم زندگی می کنندو از همان ابتدای پیروزی
 انقلاب اسلامی تروریست ها با هدف اختلاف افکنی دراستان و ایجاد مشکلات برای مرزها اقداماتی را در این استان انجام داده اند و تعدادی از هموطنان مان را شهید کرده اند.
وی یادآور شد: امروز عمران و آبادانی کشور موجب تحرک دشمن شده چراکه شکوفایی کشور برایشان قابل هضم نیست و می‌کوشند تا با تفرقه افکنی مردم را مقابل یک‌دیگر قرار دهند غافل از آنکه مردم هوشیار و همواره در صحنه حاضر می‌باشند. 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین ا‌دامه داد: آبادانی استان سیستان و بلوچستان در دستورکار قرار گرفته و همواره در دست تحقق می‌باشد. بی‌شک توسعه این موارد موجب شکست دشمن خواهد شد. 
افزون براین ضرورت دارد تا مردم وحدت خود را به صورت هرچه تمام‌تر حفظ کنند و با بیداریشان زمینه شکست دشمن را فراهم سازند. 
ا‌و در پایان این گفت‌وگو ضمن بیان این‌که تروریست‌ها بسزای اعمال خود خواهند رسید، اظهار کرد: ابعاد این ماجرا بررسی خواهد شد و به کشورهای همسایه نیز دراین باره تذکر خواهیم داد چراکه تروریست‌ها از مرزهای خارجی وارد شده‌اند.