دموکراسی صهیونیستی در هاروارد!

استعفای اجباری یا به عبارت بهتر، اخراج کلودین گی، رئیس دانشگاه هاروارد بر سر دفاع از اقدام برخی دانشجویان در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، نمونه‌ای دیگر از ماهیت واقعی دموکراسی آمریکایی -صهیونیستی محسوب می‌شود! مقامات آمریکایی ازجمله اعضای کنگره، این اقدام  دانشگاه هاروارد را مترادف با «یهودستیزی» تفسیر کرده و متعاقبا، موجبات برکناری این استاد و رئیس دانشگاه را فراهم ساختند.در این میان، کلودین گی، دومین رئیس زن و اولین رئیس سیاه‌پوست دانشگاه مشهور و معتبر هاروارد روز سه‌شنبه ۲ ژانویه (۱۲ دی‌ماه) از مقام خود کناره گرفت. او در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ به این مقام منصوب شده بود.کناره‌گیری رئیس دانشگاه هاروارد با افزایش فشارها بر سر اظهاراتش در کنگره آمریکا ، به ناگهان ( به صورتی کاملا دروغین) متهم به سرقت علمی گردید و پس‌ازاین پرونده‌سازی کاذب، جهت استعفا از مسند ریاست دانشگاه تحت‌فشار لابی‌های صهیونیستی ، کاخ سفید و کنگره قرار گرفت. 
پس از وقوع عملیات طوفان الاقصی  در هفتم اکتبر سال 2023 میلادی و هجوم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به نوار غزه، شماری از دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا در پشتیبانی از فلسطینیان دست به تظاهرات زدند و در این تظاهرات پلاکاردهایی با مضمون «نابودی اسرائیل و صهیونیسم» را به نمایش درآوردند.متعاقب این تظاهرات‌ها، کلودین گی، رئیس دانشگاه هاروارد، الیزابت مگیل، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا و سالی کورنبلوث، رئیس دانشگاه ام آی تی در ماه دسامبر به نشست پرسش و پاسخ در کنگره آمریکا فراخوانده شدند.در آن نشست، کلودین گی از برپایی تظاهرات دانشجویان در مخالفت با نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی دفاع کرد.روسای این دانشگاه‌ها از پاسخ مستقیم به پرسش الیز استفانیک، نماینده جمهوری‌خواه کنگره مبنی بر اینکه «آیا فراخوان برای نابودی یهودیان، نقض اساسنامه دانشگاه است یا خیر و آیا دانشجویانی که خواستار نابودی صهیونیست‌ها  شده‌اند، تنبیه خواهند شد یا نه؟» سر باز زدند! 
متعاقبا،  ۷۰ نفر از نمایندگان مجلس و جامعه یهودیان آمریکا خواستار برکناری رئیس دانشگاه هاروارد شدند. از سوی دیگر ۷۰۰ نفر از اسپانسر‌ها و اعضای هیئت‌های علمی دانشگاه از او پشتیبانی کردند.کلودین گی بعدا تحت تأثیر فشار شدید لابی‌های سیاسی و صهیونیستی اجبارا کناره‌گیری کرد. رسانه‌های آمریکا که اکثرا وابسته به لابی‌های صهیونیستی ازجمله آیپک هستند، حتی اجازه دفاع کلودین گی از اتهامات وارده علیه وی را ندادند! هیئت‌مدیره دانشگاه در آغاز اعلام کرد که بررسی آثار علمی کلودین گی نشان داد که «تنها چند نمونه استناد ناکافی» در آن یافت شده که قطعا مصداق سرقت علمی محسوب نمی‌شود! در پی افزایش فشارها و حملات از طریق ایمیل و تلفن، کلودین گی اعلام کرد که پس از مشورت با اعضای هیئت‌مدیره دانشگاه هاروارد، به این نتیجه رسیده که استعفای او به نفع دانشگاه است.دانشگاه هاروارد نیز بلافاصله استعفای رئیس خود را پذیرفت! 
این سیکل دموکراتیک در آمریکا واقعا مثال‌زدنی است! در اینجا بیش‌ازپیش متوجه فقدان مطلق آزادی بیان، آزادی عقیده و متعاقبا، تسلط لابی صهیونیسم بر ساختار سیاسی و اجتماعی و حتی علمی ایالات‌متحده می‌شویم.