علی حدادی، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس:
مشارکت مردم، اقتدار ملی را افزایش داد

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار «رسالت» به تشریح مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخت و با اشاره به شکست سنگین نظام سلطه و جریان استکبار برای جلوگیری از حضور مردم پای صندوق‌های رأی اظهارکرد: نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر تمام سرمایه‌گذاری خود را صرف فضای سنگین تبلیغاتی کردند تا‌ مردم ایران اسلامی را ناامید کنند و مانع از حضور آن‌ها پای صندوق‌های رأی شوند. 
وی با اشاره به پروژه‌ها و توطئه‌های طراحی‌شده نظام سلطه برای شکل‌گیری‌ یاس و ناامیدی در دل مردم ایران افزود: براساس تبلیغات و فضای رسانه‌ای خود کوشیدند تا سیاه نمایی کند و شبهات مختلفی ایجاد کنند. کوشش این جریان‌ها تحریک مردم و تحریم پروژه انتخابات بود که خوشبختانه باری دیگر با شکست مواجه شد. 
حدادی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم ایران تصریح کرد: مردم در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ علی‌رغم میل باطنی دشمنان و جریان استکبار با تمام توان خود پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و مشارکتی بسیار عظیم و گسترده را رقم زدند.  
نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: به‌موجب مشارکت گسترده مردم باری دیگر «نه» به‌تمامی طراحی‌ها‌ و توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و جریان استکبار گفته شد. بدین سبب دشمنان ایران اسلامی دریافتند که هرآنچه که سرمایه‌گذاری می‌کنند، پاسخ مورد انتظارشان را به همراه نخواهد داشت و درنهایت مشت محکمی از سوی ملت ایران‌ بر دهانشان خواهد خورد. 
او با اشاره به ثمرات مشارکت حداکثری در‌ رقم خوردن وحدت هرچه‌تمام‌تر و هم‌افزایی ستودنی متذکر شد: مردم با‌ مشارکت حداکثری‌ پای صندوق‌های رأی آمدند و وحدت هرچه‌تمام‌تر را‌ رقم زدند. به‌موجب این امر فشارهای سیاسی و اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد چراکه مردم تولید قدرت ملی را رقم زدند و امنیت و اقتدار ملی را‌ به‌صورت هرچه‌تمام‌تر تقویت کردند. 
وی‌ یادآور‌ شد: امتیاز‌ بزرگ امروز مردم‌سالاری دینی به معنای حقیقی است. در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم تصمیم‌گیرنده‌اند و برای سرنوشت خود تصمیم‌گیری‌ می‌کنند. این مشارکت همواره حقیقی است و مشابه جریان‌های استکبار دروغ نمی‌باشد. جریان استکبار‌ و نظام سلطه اگرچه مدعی دموکراسی‌اند تا‌ همواره تبعیض‌هایشان علنی و بسیار است. 
حدادی در پایان این گفت‌وگو به ثمرات مشارکت گسترده در تقویت اقتدار ملی پرداخت و دراین‌باره بیان کرد: انتخابات ۱۱ اسفند بیانگر صداقت، انسجام، همدلی و هم‌افزایی ملت عزیز ایران بود و بی‌شک این روند زمینه قد‌رت ملی هرچه‌تمام‌تر را رقم خواهد زد.