هک ۳۰ هزار چاپگر در اعتراض به نسل‌کشی در غزه

گروه هکری«مردان بوشنل» در اعتراض به جنگ اسرائیل در غزه ۳۰ هزار چاپگر را در کشورهای غربی هک کرده و بروشورهای تبلیغاتی حاوی پیام بوشنل را چاپ کردند.
به گزارش تسنیم، یک گروه هکری به یاد «آرون بوشنل» که در ماه فوریه در اعتراض به نسل‌کشی اسرائیل در غزه خود را به آتش کشید، چاپگرهایی را در سراسر جهان هک کرده و از این طریق بروشورهای تبلیغاتی حاوی پیام بوشنل را چاپ کردند.
گروه هکری« Bushnell's Men» در تاریخ 14 مارس پیامی را در صفحه تلگرام خود منتشر کرد که در آن آمده بود: «با توجه به بایکوت مطبوعاتی نسل‌کشی غزه توسط کشورهای سودجو از جنگ، «مردان بوشنل» به‌عنوان یک گروه هکری، متعهد به افشای این واقعیت از طریق چاپ این برگه بر روی 30 هزار چاپگر در سراسر جهان می‌باشد.»
در ادامه این پیام آمده است: «از همه جویندگان حقیقت می‌خواهیم که در این زمینه به کمپین «مردان بوشنل» بپیوندند. هدف نهایی ما انتقال پیام آرون برای توقف نسل‌کشی در غزه است. آرون به نیابت از دیگر سربازان آمریکایی که مجبور به کشتن مردم بی‌گناه غزه هستند به زندگی خود پایان داد. آرون بیهوده نمرد. او الهام‌بخش بسیاری شده است تا درراه حقیقت و عدالت ایستادگی کنند.»
در 25 فوریه، «آرون بوشنل»، یک سرباز 25 ساله نیروی هوایی ایالات‌متحده، پس از خودسوزی جلوی سفارت اسرائیل در واشنگتن دی سی جان باخت.