حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در‌ مجلس:
آیت الله رئیسی مرد میدان‌ و همواره در پی شنیدن صدای مردم بود

حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در‌ مجلس شورای اسلامی در پی خبر تلخ شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی او به خبرنگار «رسالت» ضمن بیان تسلیت اظهارکر‌د: آیت الله رئیسی در زمانی عهده‌دار وظیفه خطیر ریاست جمهوری کشور شد که انباری از کارهای برزمین مانده وجود داشت. 
به سبب انبوه این کارها، انتظارات فراوانی نیز شکل گرفته بود که تمامی‌شان به حق بود. به سبب این انتظارات، وظیفه شهید آیت الله رئیسی بسیار خطیر و مسئولیت او را به شدت سنگین ساخت. علی‌رغم تمامی این مسائل اما وی با تلاش شبانه روزی، روحیه جهادی و مردم خواهی و به خصوص ویژگی پراهمیت خلوص نیت یکایک کارهای بر زمین مانده بررسی شد و اقدامات خوبی در سطح کشور به سرانجام رسید. 
وی افزود: آیت الله رئیسی هیچ‌گاه حاضر نشد که پشت میز مسئولیت خود بنشیند و تنها امور را نظارت کند. وی مرد میدان بود و همواره با روحیه جهادی و مردمی در تمامی میدان‌ها حاضر شد. 
حجت الاسلام آزادیخواه تصریح کرد: آیت الله رئیسی در طول دوران خدمت خود شهر به شهر حضور یافت و در کنار مردم ایستاد. وی در تمامی شرایط اعم از سیل و زلزله حضور پیدا کرد و صدای مردم را شنید. او همواره در پی شنیدن درد دل‌های مردم بود و به موجب همین روحیه، در سفر استانی خود نیز به شهادت رسید. 
نماینده مردم ملایر در‌مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو با تاکید بر ادامه راه شهید سید ابراهیم رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: باید روحیه جهادی و بی نظیر شهید آیت الله رئیسی را که امروز از وی به یادگار مانده است، به عنوان یک ثروت معنوی در نظر بگیریم و همواره آن را استمرار ببخشیم تا در ادامه راه ریاست جمهوری بتوانیم مسیر انقلابی و جهادی او را ادامه دهیم.