خشم رسانه‌های غربی از مدیریت موفق بحران در ایران

متعاقب اعلام نامزدهای تایید صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، رسانه های غربی نتوانسته اند خشم خود را از استمرار روند برنامه ریزی شده در برگزاری این انتخابات و آرامش حاکم بر کشورمان پس از حادقه تلخ شهادت رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران  کتمان کنند. در تازه ترین فضاسازی علیه ایران، دویچه وله، ایندیپندنت و یورونیوز از هر 6 نامزد تایید صلاحیت شده در انتخابات ، تحت عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی یاد کرده اند.به عبارت بهتر، رسانه های غربی به صورت ناخواسته به اعترافی بزرگ دست زده اند:اینکه تمام افرادی که از سوی شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده اند، به یک سلسله مبانی و استراتژی ها و آرمان هایی که انقلاب اسلامی را شکل داده، پایبندی کامل یا نسبی دارند. 
دومین نگرانی ابراز شده از سوی رسانه های غربی، معطوف به گردش آرای خاکستری و سفید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو می باشد. همان گونه که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز محرز بود، رسانه های غربی و ضد انقلاب ، کلیت مشارکت مردم در انتخابات را خط قرمز خود می دانستند. با این حال انتخابات در بسیاری از شهرها و مناطق بر خلاف خواسته ضد انقلاب و غرب، پرشور و گسترده برگزار شد. اکنون غرب نگران است که با توجه به حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهان فقید ایشان، انتخابات ریاست جمهوری با گستردگی و عمق بیشتری برگزار شود. 
شبکه یورونیوز در تازه ترین گزارش خود ، احتمالاتی را در خصوص گردش آرای خاکستری در انتخابات مطرح ساخته است. این مسئله ، مبطل ادعای همیشگی و مضحکانه رسانه های غربی مبنی بر مهندسی انتخابات در کشورمان است. چنین پارادوکس و تناقضی همواره در خط مشی رسانه ای غرب علیه برگزاری همه آوردگاههای انتخاباتی در ایران به چشم می خورد. نکته جالب توجه دیگر اینکه یورونیوز در حالی سودای عدم مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ایران را در سر دارد که در جریان برگزاری انتخابات پارلمانی اروپا، در برخی  کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشارکت بسیار اندک و غیر قابل تصور بوده است. ضمن آنکه افراد مشارکت کننده در انتخابات نیز در بسیاری از کشورهای مشارکت کننده، آرای خود را به سود جریان های
 ضد اروپای واحد ( جریان های ملی گرا و راست افراطی) به گردش در آورده اند. کار به جایی رسیده که دولت فرانسه پارلمان را منحل نموده و بر لزوم برگزاری انتخابات زودهنگام تاکید کرده است.در کشور بلژیک نیز کابینه نخست وزیر به سبب شکست در انتخابات در آستانه انحلال قرار دارد. بدیهی است که در چنین شرایطی غرب جهت تمرکززدایی از فجایعی که در انتخابات پارلمانی اروپا رخ داده، قصد دارد بر روی دیگر نقاط دنیا از جمله ایران و انتخابات ریاست جمهوری آن متمرکز شود. بهتر است صاحبان آَشکار و پنهان قدرت در غرب و رسانه های
 وابسته به آنها، به جای تحلیل فرامتن  و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایران پاسخگوی فاجعه صورت گرفته در انتخابات پارلمانی اروپا و تعارضات ساختاری در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا در نوامبر 2024 باشند!