علی حدادی،نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس:
مشارکت حداکثری به حل مسائل کمک می‌کند

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در راستای دیدار مردمی رهبر معظم انقلاب در سالروز عید غدیر و تأکیدات ایشان مبنی براینکه سرافرازی در انتخابات در گرو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح است، به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: یکی از اولویت‌هایی که مقام معظم رهبری در گذشته و امروز نیز بر آن تأکید می‌دارند، مشارکت مردمی است. در این راستا ضرورت دارد تا حضور مردم توجه شود و مشارکت حداکثری شکل گیرد. بی‌شک هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، به همان میزان تولید قدرت شکل خواهد گرفت و اثربخشی بین المللی
ایجاد خواهد شد. وی با تأکید بر درنظرگیری مؤلفه کارآمدی و خستگی‌ناپذیر بودن  افزود: مقام معظم رهبری در دیدار خود با مردم نسبت به مؤلفه مهم انتخاب اصلح تأکید کردند. در راستای بیانات ایشان می‌بایست از میان ۶ نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب اصلح داشت و چند نکته را موردتوجه قرار داد؛ نخست موضوع کارآمدی فردی است که به عنوان رئیس جمهور حضور پیدا خواهد کرد. کارآمدی موضوعی مهم است که همواره از سوی  حضرت آیت الله خامنه ای مورد تأکید قرار گرفته و پیش‌تر نیز در تبیین شاخص‌های موردنیاز به این مؤلفه اشاره داشتند. توامان با مؤلفه‌های‌ کارآمدی فعالیت مستمر، پرتلاش بودن و خستگی‌ناپذیر بودن نیز اهمیت دارد. 
حدادی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی نیازمند کوشش مستمر و برنامه ریزی است،  تصریح کرد: امروز با مشکلات اقتصادی رو به رو می‌باشیم که بخش عمده‌ای از آن‌ها نیازمند کوشش مستمر است. بی‌شک این مشکلات با برنامه ریزی و اجرای درست قوانین ممکن خواهد بود. رشد اقتصادی کشور نیازمند اجرای دقیق برنامه هفتم است و این امر اهمیت فراوانی دارد چراکه اصلاح ساختارها در آن پیش‌بینی شده است. از جمله اصلاحات؛ اصلاح ساختار نظام بانکی، نظام مالیاتی و اصلاح ساختار اداری است.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای پیشرفت کشور کوشید، همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور مردم برگ زرینی در تاریخ هشتم تیرماه رقم بزند و با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی انتخاب اصلح شکل گیرد. 
او با اشاره به ظرفیت‌های داخلی و لزوم بهره‌گیری از ظرفیت علمی نخبگان و متخصصان جوان کشور متذکر شد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی موجب حل   مسائل نظام خواهد شد و 
ظرفیت سازی خواهد کرد. یکی از موضوعاتی که در دیدار با مردم موردتأکید مقام معظم رهبری قرار گرفت، به‌کارگیری ظرفیت‌های درون کشور و نگاه به توانایی‌های داخلی است. از این رو اهمیت فراوانی دارد تا به این موضوعات نیز اهتمام ورزیده شود تا فردی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می‌گیرد، کارآمدی موردنیاز را داشته باشد و به مبانی انقلاب اسلامی توامان با باور قلبی توجه کند. 
وی در پایان این گفت‌وگو با تأکید بر ظرفیت سازی و بهره‌گیری از منابع طبیعی همچون موقعیت جغرافیایی کشور و معادن یادآور شد: دقت و توجه به ظرفیت‌های کشور اهمیت فراوانی دارد و مطابق با بیانات رهبر انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های حال حاضر توجه به جوانان
تحصیل کرده است. امروز استعدادهای بسیاری در جوانان وجود دارد که قابلیت بهره‌وری‌دارد. خوشبختانه کشور دارای نخبگان و متخصصان جوان بسیاری است که می‌تواند ظرفیت آفرینی کنند و کشور را به سرافرازی هرچه تمام تر برسانند. در این مسیر توجه به ظرفیت‌های طبیعی همچون معادن، موقعیت جغرافیایی و شرایط تولیدی نیزاهمیت دارد. به طورحتم درنظرگیری هریک از مؤلفه‌های مذکور موجب تحقق شعار ایران قوی و سرافراز خواهد شد.