مرتضی محمودی نماینده مردم تهران در مجلس:
خطبه‌‌های مقام معظم رهبری صحنه جدیدی را در معادلات منطقه رقم زد

مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت»  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: در حساس‌ترین شرایط منطقه و جهان اسلام و در میانه نزاع میان جبهه حق و جبهه باطل، رهبر و بزرگ‌ترین مقام جبهه حق، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بلافاصله پس از عملیات وعده صادق ۲  درحالی‌که رژیم سفاک صهیونیستی به تهدیدات مختلف می‌پرداخت، محکم و باصلابت هرچه‌تمام‌تر در جایگاه نماز جمعه در مقام امامت امت مسلمان حضور یافتند و نماز جمعه را بااقتدار هرچه‌تمام‌تر اقامه کردند. با حضور وامامت مقام معظم رهبری و خطبه‌های ایشان جریانی نو از امید، مقاومت و بصیرت در رگ‌های امت اسلام به‌ویژه جبهه مقاومت جاری شد و به‌وضوح اثرات آن در دنیادیده می‌شود. وی افزود: اگر تصاویر جبهه کفر را بررسی کنیم خواهیم دید که سران این جبهه کودک‌کش، به پناهگاه‌ها رفته‌اند و نشست‌های کابینه خود را در این پناهگاه‌ها برگزار می‌کنند درحالی‌که رهبر جبهه حق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درمیان مردم، در جایگاه میلیونی حضور یافتند و خطبه‌های رهگشا تبیین کردند. 
محمودی تصریح کرد: حضور و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران یک پیام روشن برای جهانیان دارد و آن‌هم این است که فرمانده میدان نبرد با کفر و ولی‌امر مسلمین جهان اگر امت‌ها را به ایستادگی، مقاومت و نهراسیدن از دشمن دعوت می‌کند، خود در ابتدای این صف می‌ایستد. در حقیقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از دل میدان رهبری می‌کنند و برای نابودی رژیم سفاک صهیونیستی، در ابتدای این صف می‌ایستند و میان مردم حضور پیدا می‌کنند. او با تأکید بر تبیین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان متذکر شد: با برگزاری نماز جمعه تهران و حضور پرشکوه مردم بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان تبیین گشت. 
وی بابیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری، مسیر آینده را روشن و شفاف‌تر از پیش‌ساخته است، اظهارداشت: بی‌شک با تأکیدات و رهنمودهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه تسریع نابودی رژیم سفاک صهیونیستی فراهم و پایان این رژیم رقم خواهد خورد. 
او در پایان این گفت‌وگو اظهارکرد: حضور و خطبه‌های مقام معظم رهبری به‌ویژه خطبه دوم ایشان که به زبان عربی قرائت شد، در رسانه‌های خارجی بازتاب بسیار گسترده‌ای داشته است و صحنه جدیدی در معادلات منطقه و رویارویی جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی را رقم‌زده است. امروز امت اسلامی به‌ویژه مردم فلسطین و حزب‌الله لبنان باانگیزه مضاعف حرکت خواهند کرد و علاوه بر انگیزه سرکوب و نابودی رژیم صهیونیستی، انگیزه خون‌خواهی سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت را نیز خواهند داشت. بی‌شک وحدت امت اسلامی و انگیزه مضاعف شکل‌گرفته برای دفع شر، سبب قرارگیری رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی هرچه‌تمام‌تر خواهد شد. امروز رژیم سفاک صهیونیستی با جنون و حماقتی که در مواجهه با جبهه حق به خرج داده است، نابودی خود را تسریع کرده و به فضل الهی به‌زودی شاهد این نابودی خواهیم بود.