شماره خبر : 3319
منتشر شده در مورخ : ۹ مرداد ۱۴۰۳
ساعت : 15:5
مسئولیت پذیری صنایع پتروشیمی در مراسم اربعین

مسئولیت پذیری صنایع پتروشیمی در مراسم اربعین

مصطفی متدین
مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی

اربعین یک رخداد یا مراسم نبوده و به واقع، یک حماسه محسوب می شود. دامنه و عمق این حماسه به اندازه ای گسترده است که در توصیف نگنجیده و مواهب و برکات آن در زندگی فردی، اجتماعی، مادی و معنوی دلدادگان مکتب حضرت ابا عبداالله الحسین علیه السلام غیر قابل انکار است. شکوه و عظمت این کنگره جهانی ، همگان را بر آن داشته تا در برابر این خروش و جلال سر تعظیم فرودآورده و مخاطب پیام عاشورا در زمان حال و آینده باشند. قویا معتقدیم هر کس ، در هر کسوت و جایگاهی که خود را دلداده مکتب عاشورا و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قلمداد می کند، در خلق این حماسه و بسط آن سهیم است.
حماسه اربعین، انفعال و بی تحرکی را در هیچ سطحی بر نمی تابد:از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تا روایتگری از آن. در همین راستا صنعت پتروشیمی کشور نیز عزم خود را جهت مشارکت ( در حد توان و ظرفیتهای خود) در شکل گیری این منظومه مقدس جزم کرده است. در طول سالهای اخیر، خدمت رسانی خالصانه  به زوار حسینی، مدال نوکری اهل بیت علیهم السلام را بر گردن بسیاری از کارکنان و فعالان صنایع پتروشیمی آویخته است. بدون شک با تحلیل و روند شناسی فعالیتهای صورت گرفته طی سالهای اخیر و نیازسنجی عملیاتی از مخاطبان مراسم اربعین حسینی، انشاالله مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با کارکرد موثرتری در این محفل قدسی و معنوی حضور پیدا می کند.
برگزاری  نخستین جلسه ستاد اربعین شرکتهای صنعت پتروشیمی خلیج فارس، حکایت از اراده محکم و پایداری است که میان مدیران این صنعت پویا و فرصت ساز، در خدمت به زوار در نجف اشرف و کربلای معلی شکل گرفته و روز به روز تبلور و نمود بیشتری پیدا می کند. در پیشبرد و استمرار هر چه بهتر این مسیر نورانی و پیوستن به این اقیانوس بیکران رحمت و  آزادگی، مصمم و استوار هستیم.

دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو