حازم قاسم، سخنگوی حماس:

صهیونیست‌ها را غافلگیر می‌کنیم

سخنگوی جنبش حماس با بیان اینکه یک عملیات زمینی از سوی رژیم صهیونیستی عملا آغاز شده است اما این رژیم بنا به ملاحظات خاص خود نمی خواهد آن را علنی کند، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن داریم. همچنین نیروهای مسلح یمن تأکید کردند که به حملات موشکی و پهپادی خود تا توقف حملات رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که نیروهای صهیونیستی تانک‌های خود را وارد مناطقی کرده که هیچ چیزی در آن وجود ندارد.
وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تحرکات زمینی خود را آغاز کرده و به‌طور عملی یک عملیات زمینی آغاز شده است اما رژیم صهیونیستی به دلیل برخی ملاحظات ویژه نمی‌خواهد آن را علنی کند.
حازم قاسم افزود: رژیم صهیونیستی در برخی محورها و مناطق زراعی و مناطقی که قبل از بمباران مسکونی بود، وارد شده است. این رژیم وارد مناطق کم اهمیت و بمباران شده می‌شود و هیچ دستاورد نظامی در آن‌ها ندارد.
سخنگوی حماس تاکید کرد: کسی که در ضربه اول طوفان الاقصی دشمن را غافلگیر کرد، اکنون نیز غافلگیری‌های زیادی دارد و گردان‌های قسام در آمادگی کامل است.
بر اساس این گزارش، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس همزمان با نبردهای امروز خود با ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور در مرز نوار غزه، تصاویری از غافلگیر کردن نظامیان صهیونیست را منتشر کرد.
در همین راستا صفوت خلوت، خبرنگار الجزیره در غزه می‌گوید برخی تانک‌های اسرائیلی اکنون به سمت شهر غزه پیشروی کرده‌اند. وی گفت: «آنها از روستای بیت لاهیه در شمال نوار غزه عبور کرده اند و اکنون در یکی از جاده های اصلی شهر غزه به نام خیابان النصر مستقر هستند.
خلوت با اشاره به اینکه این یک منطقه مسکونی پرجمعیت است، افزود: «شاهدان به ما گفته‌اند که تبادل آتش شدیدی بین گروه‌های جنگنده و سربازان اسرائیلی که وارد لبه یا حومه شهر غزه شده‌اند، در جریان است».
صنعا: تا توقف تجاوزات اسرائیل به حملات موشکی ادامه می‌دهیم
همچنین به گزارش فارس به نقل از شبکه المسیره، نیروهای مسلح یمن تأکید کردند که به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهیم داد تا حملات رژیم صهیونیستی متوقف شود.
نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه خبر دادند که با چند موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد اهداف دشمن صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.
یمن با بیان اینکه این عملیات، سومین عملیات برای کمک به برادران مظلوم فلسطینی بود، گفت: به حملات موشکی و پهپادی خود ادامه خواهیم داد تا حملات اسرائیل متوقف شود.
صنعا با بیان اینکه موضع ملت یمن در قبال مسئله فلسطین، ثابت و اصولی است، تأکید کرد: ملت فلسطین به صورت کامل حق دارند از خود دفاع کنند و حقوق خود را احقاق کنند.
نیروهای مسلح یمن در پایان گفت که ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نوار غزه، باعث گسترش دامنه درگیری در منطقه می‌شود.
گفتنی است، گردان های القسام ظهر سه شنبه تصاویری از نبرد خود با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که به غرب منطقه «ایرز» در روز یک شنبه یورش برده بودند، منتشر کرد.این تصاویر همزمان با نبرد کنونی مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی در چند محور در نوار مرزی باریکه غزه منتشر شده است.گردان های القسام بعد از ظهر دیروز یک تانک رژیم صهیونیستی را که به شرق محله الزیتون غزه یورش برده بود، با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و منهدم کردند. این مبارزان همچنین با ایجاد کمین بر سر راه یک یگان از نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه بیت حانون، آنها را هدف قرار داده و چند نفر را کشته و زخمی  و یک خودروی نظامی و یک بلدوزر را منهدم کردند.

 صهیونیست‌ها را غافلگیر می‌کنیم
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو