خیزش گسترده مردم در شرق و غرب عالم علیه رژیم غاصب صهیونیستی نشان از زوال این غده سرطانی دارد

انسانیت علیه صهیونیسم

گروه فرهنگی 
حمایت از فلسطین به شکل برگزاری راهپیمایی و میتینگ همواره در کشورهای غربی وجود داشته است. با اینکه تنها 10 دقیقه بعد از اعلام وجود دولت جعلی اسرائیل اولین دولت، یعنی دولت آمریکا این رژیم را به رسمیت شناخت، اما ملت‌ها هرگز این‌قدر سریع این رژیم را نپذیرفتند؛ در واقع اصلا نپذیرفتند. درست است که احتمالا مردم جهان مثل ما اسرائیل را «رژیم اشغالگر قدس» نمی‌خوانند؛ اما همه می‌دانند که اسرائیل فرق می‌کند. این انگاره‌ای است که دولت جعلی هرگز نتوانست آن را از ذهن‌ها بیرون کند و خود را در نگاه مردم عادی، دولتی عادی نشان دهد. اما این روزها اتفاق جدیدتری دارد رخ می‌دهد. چهره حمایت از فلسطین در کشورهای غربی عوض شده است. دیگر خبری از دسته‌های کوچک که پیش روی خود یک پلاکارد گرفته باشند و رویش مثلا نوشته باشند: «Free Free Palestine » نیست. 
دیگر خبری از یکی دو پرچم فلسطین که در لندن یا واشنگتن بالا برود و در آن چند جوان باسواد و آگاه بریتانیایی چفیه‌های عربی به گردن انداخته باشند نیست. مراسم و راهپیمایی‌ها حالا به معنای واقعی یک رویداد به حساب می‌آید. گفته می‌شود آمار شرکت‌کنندگان در مراسم اخیر در واشنگتن دی‌سی به دویست هزار نفر رسیده است. این رقم از یک رویداد ملی خبر می‌دهد. رویدادی که هیچ ناظری نتواند چشمش را روی آن ببندد. عکس‌ها و فیلم‌هایی که از این راهپیمایی بیرون می‌آید نیز حیرت‌انگیز است و رقم بالای شرکت‌کنندگان آن را تأیید می‌کند. آن‌ها الزاما «مرگ بر اسرائیل» نمی‌گویند. آنجا غرب آسیا نیست! آنجا یک کشور مسلمان نیست! آمریکاست! همین کاخ سفیدی که امروز دویست هزار مدافع فلسطین از جلویش رد شدند، ۷۵ سال پیش جایی بود که هری ترومن تلفن روی میزش را برداشت و به عنوان اولین نفر تشکیل دولت یهود را به بن گوریون تبریک گفت! نه؛ این دویست هزار نفر امت حزب‌الله نیستند. آن‌ها تنها و تنها انسان‌اند و می‌خواهند کشتار مردم غزه متوقف شود. این دویست هزار نفر تنها نشان دادند انسانیت هنوز زنده است. آن‌ها آبروی جهانی را خریدند که دولت‌ها و یا به قول آن استاد «دانشکاه» ایرانی، «رهبران جهان دموکراتیک» آن را بی‌آبرو ساخته بودند. نه؛ غلط املایی نیست.‌ دانشگاهی که استادش نتواند بدیهیات صحنه امروز جهان را درک کند، دانشکاه است نه دانشگاه. راهپیمایی مردم واشنگتن عجیب نیست، اگر صدایی از ملت‌ها در نمی‌آمد عجیب بود. این راهپیمایی‌های اعتراضی که امروز در اقصی نقاط جهان برپا می‌شود شورش علیه این نظام استبدادی صهیونیسم است‌ که بر سرتاسر دهکده جهانی حکم می‌راند. استاد محترم دانشکاه! کدام جهان دموکراتیک؟ جهانی که در مهد دموکراسی آن دویست هزار نفر می‌آیند و فریاد می‌زنند که دیگر بس است کشتن، در حالی که دولت‌شان‌ مهم‌ترین حامی این کشتار است را می‌گویید دموکراتیک؟!
خوشا فلسطین که آبروی دموکراسی غربی را برد. اسرائیل خود را تنها دموکراسی منطقه می‌داند و آمریکا خود را مهد دموکراسی جهان و این مهد‌های دموکراسی غزه را به مهد نسل‌کشی تبدیل کرده‌اند و فریاد مردم‌شان به هیچ جایشان نیست. حمایت از فلسطین اعتراض به دروغ است.  اعتراض به دموکراسی دروغین، به حقوق بشر دروغین، به سازمان ملل دروغین، به جنگ‌ها و صلح‌های دروغین.
به پا خاستن غرب از یک جنبه جالب است، خیزش شرق از سمتی دیگر. سخن از کشورهایی همچون اندونزی است که حیات سیاسی جدی‌ای در جهان نداشته‌اند. کشورهایی که اسلامی بوده‌اند اما کمتر صدای حمایت از مسلمانان مظلوم از آن‌ها به گوش رسیده‌است. از این روست که وقتی خیابان‌های جاکارتا مملو از جمعیت می‌شود باید بدانیم اتفاقی در حال رخ دادن است. نیرویی در رگ ملت‌ها جریان یافته که تا پیش از این نبود. اگر عملیات طوفان‌الاقصی همین یک دستاورد را داشت از ذکر هر دستاورد دیگری بی‌نیاز بود. گفته می‌شود در جاکارتا ۳۰۰۰ اندونزیایی مقابل سفارت آمریکا به راهپیمایی پرداخته‌اند. این رقم در کشوری همچون اندونزی قطعا قابل توجه است و رژیم منحوس با دست خود در حال بیدار کردن ملت‌هاست. طبق گزارشات: «معترضان که بسیاری از آنها لباس سفید به تن داشتند، پرچم‌های اندونزی و فلسطین را به اهتزاز درآوردند و ۱۰۰۰ پلیس در اطراف سفارت آمریکا  مستقر شدند».
 به گزارش فارس «ده‌ها هزار نفر از مردم ترکیه نیز بعد از ظهر شنبه در تجمع حمایت از فلسطین در شهر «استانبول» به خیابان‌ها آمدند. آن‌ها در حمایت از غزه نزدیک فرودگاه «آتاتورک» تجمع کردند. فیلم‌های منتشر شده از این تجمع باشکوه مردمی پرچم‌های ترکیه و فلسطین را در دستان مردم نشان می‌دهد. همچنین هزاران نفر از معترضان به جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه، روز شنبه ۲۸ اکتبر، ۶ آبان ماه در خیابان‌های لندن در حمایت از مردم فلسطین تظاهرات برپا کردند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند». این همان انقلاب مردمی است که در آخرین سخنرانی رهبر انقلاب نیز مورد اشاره بود: «مردم غزّه با صبر خودشان، با ایستادگی خودشان، با تسلیم نشدن خودشان نقاب دروغین حقوق بشر  را از چهره‌ آمریکا و فرانسه و انگلیس و امثال اینها کنار کشیدند، اینها را رسوا کردند. مردم غزّه با صبرِ خودشان توانستند وجدان بشری را به حرکت دربیاورند. الان شما ببینید در دنیا چه خبر است. در همین کشورهای غربی ــ در انگلیس، در فرانسه، در ایتالیا، در ایالت‌های مختلف خود آمریکا ــ مردم با جمعیّت‌های انبوه می‌آیند داخل خیابان، علیه اسرائیل و در موارد بسیاری علیه آمریکا شعار می دهند؛ آبروی اینها رفت. اینها واقعاً هیچ علاجی ندارند، نمی توانند توجیه کنند، لذا می‌بینید یک ابلهی پیدا می شود می گوید «اجتماع مردم در انگلیس کار ایران است»؛ لابد بسیج لندن این کار را کرده، بسیج پاریس این کار را کرده!».
 آخرین وضعیت غزه
وزیر بهداشت فلسطین دیروز (شنبه، ۲۸ اکتبر)، در خصوص حملات گسترده شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اذعان داشت: شب‌گذشته، غم‌انگیز بود و شاهد شدیدترین بمباران غزه بودیم.اسرائیل از خروج مجروحان و بیماران از نوار غزه یا ورود تیم‌های پزشکی داوطلب به این منطقه جلوگیری می‌کند. وی افزود: «بیش از ۷۳۰۰ نفر تاکنون در غزه شهید شده‌اند که ۷۰ درصد آن‌ها زن، کودک و سالمند هستند و ۱۹ هزار نفر مجروح شده‌اند و هنوز هزاران نفر در زیر آوارند.» وزیر بهداشت فلسطین تاکید کرد که وضعیت وخیم انسانی در غزه قابل توصیف نیست. اسرائیل کادرهای درمان و مراکز درمانی و آمبولانس‌ها را هدف قرار می‌دهد و با قطع خطوط برق و ارتباطات به دنبال ارتکاب جنایات بیشتر به دور از چشم جهانیان است. اشغالگر اسرائیلی، هر روز، هرگونه امید به نجات مجروحان و زیر آوارماندگان را با حملات شنیع خود علیه نوار غزه، از بین می‌برد.

  انسانیت علیه صهیونیسم