چشمتان روشن آقای گروسی!

حنیف غفاری
اظهارات وزیر میراث کابینه رژیم اشغالگر قدس و تهدید وی در خصوص استفاده از بمب اتم علیه ساکنان بی‌دفاع نوار غزه، بار دیگر از ماهیت این رژیم و حامیان آن پرده برداشته است. کمترین شبهه‌ای وجود ندارد که با گذشت حدود 4 هفته از آغاز جنگ غزه، اساسا ادعای عدم هماهنگی این مواضع با دولت آمریکا مضحکانه است. در اینجا صهیونیست‌ها از تکنیک«طرح تهدید و تکذیب آن» استفاده کرده‌اند تا به‌نوعی 200 کلاهک هسته‌ای ممنوعه خود را به رخ نظام بین‌الملل و منطقه بکشند!مطابق اعتراف ایهود اولمرت، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی، این رژیم دارای 200 کلاهک هسته‌ای ممنوعه می‌باشد. با همه این اوصاف، نه خبری از قطعنامه‌های شورای امنیت می‌باشد و نه خبری از مذاکرات بر سر خلع سلاح اتمی رژیمی  متوحش و خطرساز برای جهان. 
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نه‌تنها به بهانه عدم عضویت رژیم اشغالگر قدس در ان پی تی، اقدامی در مواجهه با تل‌آویو صورت نمی‌دهد، بلکه تبدیل به لابی‌گر اصلی و کارگزار این رژیم در مذاکرات پنهان و آشکارشده است. بهتر است گروسی به‌جای لابی‌گری با صهیونیست‌ها در آستانه برگزاری نشست‌های فصلی شورای حکام ( بر سر صدور یا عدم صدور قطعنامه علیه ایران )، پاسخگوی نیاز مبرم نظام بین‌الملل مبنی بر عضویت رژیم اشغالگر قدس در ان پی تی باشد. تاکنون مقامات غربی و آژانس با پاک کردن صورت‌مسئله، بسی وقیحانه چشمان خود را بر روی فعالیت‌های هسته‌ای مخرب رژیم صهیونیستی بسته‌اند. بنابراین، در کنار رژیم کودک کش صهیونیستی، اکنون سه عضو غربی شورای امنیت ( آمریکا، انگلیس و فرانسه ) به همراه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متهمان این تهدید هستند. بیانیه‌های صوری صادره از سوی دولتمردان غربی در رد مواضع وزیر میراث کابینه نتانیاهو، قطعا تأثیری در هضم این حقیقت از سوی افکار عمومی دنیا نخواهد داشت .
پیام مواضع اتمی  اخیر صهیونیست‌ها  برای اعراب و دولتمردانی که با سکوت ، انفعال یا حتی همراهی پشت پرده خود با صهیونیست‌ها در پی نابودی غزه و بسترسازی برای ایجاد راهکار دودولتی هستند کاملا مشخص است! 
اینکه حتی این دولت‌های همراه تل‌آویو  نیز از مخاطرات ناشی از تمرکز سلاح هسته‌ای در دستان این رژیم ایمن نیستند و در آینده‌ای نزدیک، به هر بهانه‌ای می‌توانند در معرض این تهدید قرار گیرند.در این میان، جبهه مقاومت به‌دوراز هرگونه تأثیرپذیری از تهدید هسته‌ای اخیر رژیم صهیونیستی، اوضاع در اراضی اشغالی را به‌خوبی رصد نموده و در قبال آن واکنش نشان می‌دهد.صهیونیست‌ها شکی نداشته باشند که در صورت حرکت آن‌ها به‌سوی استفاده از سلاح هسته‌ای ، قبل از هرگونه اقدامی با بدترین سناریوی ممکن یعنی نابودی پایگاه دیمونا و متعلقات آن  مواجه خواهند شد. آری! تهدید اتمی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه ،مترادف با آخرین نفس‌های مسموم این رژیم در منطقه و نظام بین‌الملل محسوب می‌شود:یعنی صهیونیست‌ها دیگر چیزی در چنته ندارند.
چشمتان روشن آقای گروسی!