رهبر انصارالله یمن جهان اسلام را به حمایت جدی از فلسطین فرا خواند:

سید شیرمردان قرن

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که در برابر مشکلات ملت فلسطین که بیش از 70 سال با آن مواجه هستند، موضعگیری بیش از یک میلیارد مسلمان، بسیار ضعیف است.
به گزارش فارس، الحوثی با اشاره به اینکه غزه با کشتار جمعی و قتل مردم در مساجد، مدارس و بیمارستانها روبه روست، گفت: رخدادهای غزه، نشانگر میزان مظلومیت ملت فلسطین است .
به گزارش شبکه المسیره، وی با بیان اینکه غزه در معرض محاصره عربی-اسرائیلی قرار دارد، تصریح کرد: کشورهای همسایه به صورت جدی تلاش نمی‌کنند غذا و دارو [به مردم غزه] برسانند.
رهبر انقلاب یمن با اشاره به اینکه «رژیم های عربی هیچ اراده جدی ندارند که برای غزه وارد عمل شوند»، خاطر نشان کرد: در نشست اخیر سران عربی و اسلامی هم هیچ موضعگیری یا اقدام عملی صورت نگرفت که این مسئله، مایه اندوه و شرمساری است.
الحوثی در ادامه انتقاد از کشورهای عربی گفت: این کشورها می‌خواهند غزه از کنترل مجاهدان خارج شود و به کنترل رژیم صهیونیستی یا تشکیلات خودگردان [فلسطین] در بیاید که حتی قادر به تسلط بر کرانه باختری نیست، چه برسد به غزه. وی ضمن اظهار خشم از اعلام زمان برگزاری مراسم رقص در ریاض که همزمان با مشکلات مردم غزه است، تأکید کرد: در حالی که غزه با تجاوز و محاصره روبه روست، نظام سعودی میزبان گروه های غربی است که ترویج‌دهنده همجنس بازی هستند. رهبر انقلاب یمن تصریح کرد: همه عنوان‌ها از جمله عربیت، پرچم عربی و آغوش عربی، فروپاشیده است و هیچ اقدامی در قبال ملت غزه انجام ندادند. آمریکا و اسرائیل، دو روی سکه تجاوز، جنایتکاری، تحقیر ملتها و گرایشات ضد بشری هستند.
الحوثی با اشاره به حمایت های نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها با میلیاردها دلار به اسرائیل کمک کردند. انگلیس، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای غربی نیز همین اقدام را انجام دادند، ولی چرا امت اسلام، حامی مظلومان خود نیست؟.ما به عنون ملت یمن، از روز نخست حمایت خود را از ملت و مقاومت فلسطین اعلام کردیم.
رهبر انصارالله با بیان اینکه کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ جرأت ندارند از پرچم‌های این رژیم استفاده کنند، گفت: ما در پی کشتی‌های اسرائیلی هستیم و در هدف قرار دادن آن کوتاهی نخواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از تردد در دریای سرخ واهمه دارد، عنوان کرد: کشتی های اسرائیلی را هدف قرار خواهیم داد و در این مسئله هیچ تردیدی نخواهیم داشت.
الحوثی در پایان تأکید کرد: از زمان آغاز رخدادهای فلسطین، آمریکا پیام هایی
 برای تهدید و تطمیع ما فرستاد، ولی هیچ اهمیتی به آن ندادیم.
سید شیرمردان قرن