انتخابات آینده در قاب امنیت ملی

محمدكاظم انبارلویی
1-کمتر از 4 ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی‌مانده است.
آمریكا و اذنابش برای بی‌ریخت‌ نشان دادن مردم‌سالاری دینی از ابتدای شكل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، روشنفكران غرب‌زده را تجهیزکردند تا انگ «دیكتاتوری»، «نقض حقوق بشر»، «عدم آزادی بیان» و «آزادی‌های سیاسی» را بر آن بزنند. این اقدامات برای آن صورت می‌گرفت که؛ پرچم «لیبرال دموكراسی» و «سوسیال دموكراسی»که در دست فیلسوفان سیاسی غرب است به زمین نیفتد. اما هرچه در این زمین تاختند و هرچه تئوری‌پردازی کردند و حتی از موضع دروغ، تهمت، تحریف و تحقیر سخن گفتند نتیجه نگرفتند.
 آخرین تیر تركش آن‌ها زدن زیر میز بازی بود. آن‌ها به این‌سو رفتندکه سرنوشت قدرت در آراء صندوق‌ها تعیین نمی‌شود،کف خیابان نتیجه را معلوم می‌كند و لذا انقلابات رنگی شكل گرفت. 
این بازی خطرناكی بود که دامن ارزش‌های دموكراسی در آمریكا را  گرفت و آن‌ها را دچار گرگی چون ترامپ کرد که آخرین میخ را به تابوت لیبرال دموكراسی در آمریكا زد.
2- انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با مشاركت 85 درصدی، یك ركورد بالا برای مردم‌سالاری دینی بود. اما آمریكا و سه کشور شرور اروپایی با کارگردانی سرویس‌های موساد، سیا و ام آی 6 تصمیم گرفتند شرایط را با اهرم‌هایی که در دست داشتند به هم بزنند. از دل‌آشوب‌های سال 88 سه شعارکلیدی بیرون آمد:
الف- انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.
ب- مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
ج- روز قدس همان سال، شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر دادند.
فریب‌خوردگان جاهل و غافل داخلی در تور جنگ نرم دشمن افتادند و رقابت را  بردند به سمت‌وسوی لکه‌دارکردن مردم‌سالاری دینی و ناكارآمد نشان دادن نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه و زیر سؤال بردن ارزش‌هایی که امام ، شهدا و انقلابیون برای برپایی نظام الهی جانفشانی کردند. یک‌طرف رقابت به ساز دشمن رقصید و صدای طبل جنگ نرم را به اقصی نقاط ایران و جهان رساند.
3- رهبری معظم انقلاب اسلامی هوشمندانه در برابر این توطئه و دسیسه جهانی علیه انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی ایستاد و از رأی مردم و مشروعیت آن سخن گفت و دفاع کرد.
رهبری از رأی ملت به‌عنوان یك امانت الهی یادکردند و صیانت از آن را برای حفظ مردم‌سالاری دینی لازم دانستند و انتخابات تراز انقلاب اسلامی با ویژگی «امنیت»، «سلامت»، «رقابت»، «اخلاق‌محوری» و «شایسته‌گزینی» را تداوم بخشیدند.
4- برخی رؤسای جمهور و رؤسای مجلس و نیز نمایندگان و برگزیدگان ملت در خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهرها به‌ویژه آن‌هاکه چهره ملی داشتند زیر چرخ رقابت‌های انتخاباتی ملكوك شدند برخی از آن‌ها در ملكوك شدن خود به دلیل خروج از خط امام و انقلاب و عدم «مراقبت» و «محاسبه» نقش داشتند. این رویكرد آسیب جدی به سرمایه اجتماعی نظام زد و میزان رقابت و مشاركت سیاسی را آسیب‌پذیر ساخت این آسیب‌پذیری، دشمن را به طمع انداخت امنیت ملی را به خطر بیندازد.
5- جنگ غزه که اكنون در داخل به‌عنوان یك دوگانه و دوقطبی «خیر و شر»، «حق و باطل»و «شرافت و شرارت» خودنمایی می‌كند و حتی این دوقطبی نه‌تنها در دنیای اسلام بلكه درکل جهان صف‌آرایی خود را روز‌به‌روز شفاف‌تر می‌كند، یك رونمایی جدی از چهره کسانی است که طی چهار دهه در جمهوری اسلامی در زمین دشمن بازی می‌كردند و می‌كنند. جنگ غزه نشان داد چه کسانی در ایران به بهانه‌های واهی، مردم‌سالاری دینی را سیاه نشان می‌دادند و نظام سیاسی کشور را به مفاهیمی نسبت می‌دادندکه آن مفاهیم نه در ایران بلكه در رژیم صهیونیستی و نظام جنایتکارانه آمریكا و هم‌پیمانان آن و به‌خصوص در نظام لیبرال دموكراسی می‌توان سراغ آن را گرفت.
6- مردم‌سالاری دینی در ایران دارای قواعد و قوانین عقلانی است.کسانی که در عقلانیت این قواعد شبهه‌پراكنی می‌كنند همان کسانی هستند که در برابر جنایات، ددمنشی‌ها وکشتارهای بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی سكوت کرده‌اند و از تل‌آویو و سرویس‌های موساد و سیا فرمان می‌گیرند. آن‌ها نمی‌خواهند مردم‌سالاری دینی رقیب جدی برای لیبرال دموكراسی باشد. آن‌ها از «زوال لیبرالیسم» در غرب اندوهگین هستند. آن‌ها سازه‌های دولت و مجلس و نظام قضائی را با «نفوذ» و «ناكارآمدی» می‌خواهند بی‌اعتبارکنند.
7- مردم در انتخابات آینده برای پاسداشت مردم‌سالاری دینی به‌پای صندوق‌های رأی خواهند آمد. مردم برای صیانت از امنیت ملی به‌پای صندوق‌های رأی خواهند آمد. مردم برای این‌كه پرچم ایران در عرصه جنگ حق علیه باطل به‌ویژه در فلسطین اشغالی و آزادی قدس در جهان برافراشته بماند به‌پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و به دروغ‌‌ها ، تهمت‌ها و شبهه‌پراكنی جریانی که منافع رژیم صهیونیستی را در ایران نمایندگی می‌كند، وقعی نخواهند گذاشت.

انتخابات آینده  در قاب امنیت ملی