حسین محمد صالحی دارانی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

حضور مردم تضمین‌کننده پیشرفت روزافزون کشور است

حسین محمد صالحی دارانی، نماینده مردم  فریدن و فریدونشهر عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به منافع ملی و مشارکت گسترده به خبرنگار «رسالت» اظهارکرد: تمامی اقدامات و حمایت‌هایی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز که حدود ۴ دهه از آن می‌گذرد، به سبب انتخاب مردم و مشارکت آن‌هاست.  پیشرفت جایگاه علمی، فناوری، خدمات شهری و روستایی و کسب جایگاه ویژه سیاسی و اقتصادی کشور در دنیا  از مهم‌ترین نتایج مشارکت و حضور پرشور مردم است. براین اساس امروز نیز حضور و مشارکت پرشور مردم اهمیت فراوانی دارد. 
وی افزود: مردم شریف ایران اسلامی همواره اثبات کرده‌اند که حامی کشور و انقلاب اسلامی هستند و همواره در جریان های حساس و سرنوشت ساز حضور پررنگ خواهند داشت. 
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا مشوق‌های موردنیاز را ایجاد کنیم و با تبیین اثرات عینی رأی ندادن از مردم بخواهیم که به پای صندوق‌های رأی بیایند. وی با بیان این‌که حضور مردم تضمین‌کننده پیشرفت روزافزون کشور است، متذکر شد: به طورحتم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود و با کسب نتیجه مطلوب، پیشرفت و سربلندی روزافزون را باری دیگر تضمین خواهیم کرد و دشمنان را شکست خواهیم داد. 
نماینده مردم فریدن و فریدونشهر با اشاره به اثرات حضور بالای مردم در صحنه‌های سیاسی و شکست پروژه دشمنان یادآور شد: حضور گسترده مردم پروژه دشمنان و کشورهای بیگانه را که همواره درصدد توطئه و آشوب می‌باشند، با شکست همراه خواهد کرد و 
باری دیگر متوجه خواهند شد که نظام جمهوری اسلامی، نظامی با خواست و اراده مردم است و همواره از جمهوریت و اسلامیت برخوردار است. 
وی با بیان این‌که مردم حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، گفت: در تمامی انتخابات اعم از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان مشارکت مردم ضرورت دارد و دراین فرآیند جلوگیری از نگاه جناحی و گروهی اهمیت فراوانی دارد.
وی با تأکید بر لزوم توجه به منافع ملی و پرهیز از مشارکت با نگاه سیاسی و جناحی همچنین ادامه داد: مقام معظم رهبری به مراتب از لزوم درنظرگیری منافع ملی و پرهیز از گروه بندی سخن گفته‌اند و خواستار اتحاد هرچه تمام‌تر شدند. بی‌شک می‌بایست در مسیر بیانات ایشان حرکت کرد و تأکیدات ایشان را سرلوحه دانست تا گروهی در‌این مسیر دلسرد نشوند و گروهی دیگر مقابل سایر جناح‌ها قرار نگیرند. 
وی در پایان این گفت‌وگو با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اظهار کرد: امروز حرف اول وحدت است و همواره می‌بایست بکوشیم تا در جهت اتحاد هرچه تمام‌تر بکوشیم. اتحاد مهم‌ترین رکن حضور و مشارکت گسترده است و ‌بی‌شک با وحدت هرچه تمام‌تر شاهد آرای بالا و حضور مردم خواهیم بود. 
حضور مردم تضمین‌کننده پیشرفت روزافزون  کشور است