ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را مأیوس ساخته و به رهبر فرزانه لبیک گفت

کار خیر ملت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور بیش از صد خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.
رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رأی خود به صندوق، دوتوصیه به ملت ایران کردند، اول؛ درکارهای نیک پیشی بگیرید و در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق‌ها بیندازید و دوم؛ در همه حوزه‌ها به همان تعدادی که لازم است رأی بدهید و نه کمتر. 
مشروح سخنان ایشان به شرح زیر است:
از خداوند متعال درخواست می‌کنیم، طلب می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار بدهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات ان‌شاءالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام بشود. من دو توصیه عرض می‌کنم، بعد هم به پاسخ سؤال خبرنگار محترم می‌پردازم.
توصیه‌  اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود: فَاستَبِقُوا الخَیرات؛ در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید. من در انتخابات‌های گذشته هم گفته‌ام، امروز هم تأکید می‌کنم که هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، و در اولین ساعات، در اولین ساعات ممکن، بروید رأی‌تان را در صندوق‌ها بیندازید.
توصیه  دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رأی بدهید، به اندازه‌  لازم؛ به کمتر رأی ندهید. مثلا در تهران برای خبرگان، احتیاج است که به شانزده نفر رأی بدهیم؛ به شانزده نفر رأی بدهید، نه کمتر. یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به سی نفر بایستی رأی بدهید؛ به سی نفر رأی بدهید؛ به کمتر رأی ندهید. این توصیه‌  مؤکد من است.
ملت عزیزمان بدانند که امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی به ایران است، چشمشان به شما است؛ می‌خواهند ببینند که شما چه می‌کنید در این انتخابات، و نتیجه   انتخابات شما چه می‌شود؛ هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان؛ آنها هم همین‌جور. از همه طرف چشم‌ها مترصد کشور ما است و مترصد مسائل ملت عزیز ما است. به این توجه کنید. دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.
و اما پاسخ به سؤال ایشان که آخرین حرف من خطاب به مرددین چیست، آخرین حرف من این است که «در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.»
 کار خیر ملت