شماره خبر : 3235
منتشر شده در مورخ : ۳ مرداد ۱۴۰۳
ساعت : 19:6
ضوابط اجرایی لایحه واگذاری زمین بازنگری می‌شود

رئیس سازمان امور اراضی کشور:

ضوابط اجرایی لایحه واگذاری زمین بازنگری می‌شود


رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: ضوابـط اجرایی لایحه قانون واگـذاری و احیای اراضی بازنگری می‌شود.
.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی صبح امروز در چهارمین نشست ستاد مرکزی هیأت‌های واگذاری زمین در سال ۱۴۰۳ ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ضوابـط اجرایی لایحه قانون واگـذاری و احیای اراضی در حال بازنگری است و به‌زودی برای تصویب به صحن ستاد مرکزی هیأت‌های واگذاری زمین ارسال خواهد شد.
وی افزود: با احصای سوالات، مشکلات و چالش‌های حوزه زمین پس از ابلاغ اولین نسخه ضوابط اجرایی واگذاری در سال ۱۴۰۰ و استعلامات استان‌ها در موارد گوناگون و با نگاه به این مسائل و همچنین موارد مطرح شده در گردهمایی‌های حکام شرع و مدیران امور اراضی سراسر کشور، ضوابـط اجرایی لایحه قانون واگـذاری و احیای اراضی اصلاح وبازنگری خواهد شد.
رضا افلاطونی گفت: آیین دادرسی ستاد مرکزی هیأت‌های واگذاری زمین و شورای هیأت هم تکمیل شده است و تحت عنوان یک فصل به این ضوابط اجرایی الحاق خواهد شد.
چهارمین نشست ستاد مرکزی هیأت‌های واگذاری زمین در سال ۱۴۰۳ با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، نمایندگان قوه قضائیه در ستاد مرکزی، وزارت کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاون توسعه و ساماندهی اراضی در حوزه ریاست سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.
در این نشست پرونده هایی از استان‌های البرز، فارس و خوزستان بررسی و تعیین تکلیف شد.

دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو