شماره خبر : 3286
منتشر شده در مورخ : ۶ مرداد ۱۴۰۳
ساعت : 19:25
طرح الگوی خدمت در ۵ محور منطقه یک در حال اجرا است

شهردار منطقه یک تهران :

طرح الگوی خدمت در ۵ محور منطقه یک در حال اجرا است


🔹 طرح الگوی خدمت در ۵ محور شاخص منطقه یک از خرداد ماه آغاز شده و کار در معابر به صورت جهادی در حوزه های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی در حال اجرا است. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران اعلام کرد: ۵ محور منتخب منطقه یک از جمله شریعتی، شهرداری، شهید باهنر، شهید جهانبخش نژاد (نارنجستان هفتم) و پاسداران در طرح الگوی خدمت منطقه یک قرار دارند که با اقدامات اجرایی شاهد تحول در این محورها هستیم.

او افزود: در حوزه ترافیک بیش از ۳۵ ایستگاه اتوبوس در این محور ها با تغییر سازه و نصب المان های جدید شهری بهسازی شدند و تابلوهای ترافیکی معرفی معابر نیز در سه محور شهید باهنر، پاسداران و شریعتی تعویض شده اند و همچنین دستک های ایمنی با هدف جلوگیری از ورود موتورسوار به پیاده رو ها به تعداد ۶۵ مورد در خیابان های شهید باهنر و شریعتی نصب شده است.

صباغ افزود: درخیابان شهید باهنر تا کنون یک هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در ضلع شمال این معبر پخش و ۳۰ عدد دریچه همسطح سازی شد و همچنین  ۹۵۰ متر طول مرمت جدول، کانیو جانبی و ۱۸۰متر مربع پیاده روسازی نیز انجام شده است.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری نیز رنگ آمیزی ۱۴ هزار متر طول از جداول، نصب ۳۵ پایه چراغ در رفیوژ میانی خیابان شهید باهنر و ۱۰۰ مورد حذف زواید انجام شده است و  ۳۰ زیر مخزنی و ۵۰ مخزن زباله نیز نوسازی شدند و قرار است ۱۲ مخزن سه قلوی پسماند خشک نیز در این معبرجانمایی شوند .

وی ایجاد سقف نوری در خیابان شهید باهنر را اقدام دیگری دانست که به زودی در چند نقطه اجرایی می شود.

دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو