حال‌وروز قصّابان غاصب

محمدكاظم انبارلویی

صهیونیست‌ها در «زمین» به بن‌بست رسیده‌اند. «زمان» کم آورده‌اند و در مدیریت «اذهان» شکست‌خورده‌اند.
صهیونیست‌ها در دیپلماسی با سر به زمین خوردند. خاصیت دیوار حائل را ازدست‌رفته می‌بینند. تانک‌های مرکاوا یک اسباب‌بازی بیش نیست. گنبد آهنین زیر بارش هزاران موشک مثل یک آبکش سوراخ‌سوراخ است.
امروز غزه جان جهان است. ملت‌ها به خیابان‌ها ریخته‌اند حتی در دیار کفر، صهیونیست‌ها هنوز به راز رمزگشای بیداری جهانی طوفان پی نبرده‌اند.
امروز غزه به‌صورت سیاهچاله‌ای درآمده است که مشروعیت اشغالگران را می‌بلعد. امروز صهیونیست‌ها ارض موعود را در جهنم موعود تجربه می‌کنند. امروز جهان شاهد یک خیزش مردمی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی است. جنبش جهانی ضد صهیونیسم شکل‌گرفته است. شکاف دولت – ملت در غرب در موردحمایت از فلسطین مثل روز روشن است.
جنایات جنگی و نسل‌کشی در غزه جواب نداده است.
رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر دست‌وپا می‌زند بیشتر در سیاهچاله نفرت افکار عمومی جهان فرو می‌رود.
صدای شیون  زنان و گریه و ناله کودکان و قتل‌عام بی‌گناهان غزه در چهارگوشه جهان شنیده می‌شود. این صدا، بوق‌های ارتش رسانه‌ای آمریکا و سه کشور شرور اروپایی را از کار انداخته است.
امروز جنایتکاران جنگی رژیم صهیونیستی و سران آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه در زمین ،
 لعنت و در آسمان نفرین می‌شوند. این نفرین و آن لعنت حیات ظالمان را هدف قرار داده است. امروز جامعه جهانی شاهد یک رفراندوم علیه مظالم رژیم غاصب صهیونیستی است.
ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مخصوص ارتش آمریکا خوب می‌دانند حرفی برای گفتن در یک جنگ غیرمتقارن در زمین ندارند.
راهبرد زمین سوخته جواب نمی‌دهد. زمین سوخته را می‌شود ساخت اما زمان ازدست‌رفته را نمی‌توان برگرداند. بازی در زمان ازدست‌رفته همان‌قدر خطرناک است که در زمین ازدست‌رفته از روی غافلگیری دچار آن شدند.
حملات جنون‌آمیز صهیونیست‌ها به غزه نشان می‌دهد آن‌ها عقلانیت سیاسی، نظامی و راهبردی خود را ازدست‌داده‌اند. آن‌ها که به فکر عادی‌سازی روابط با اعراب و جهان بودند امروز به فکر عادی‌سازی آوارگی خود در سرزمین‌های اشغالی هستند. یک‌میلیون نفر از سرزمین‌های اشغالی فرار کرده‌اند. 700 هزار نفر از شهرک‌نشین‌ها آواره شده‌اند!
امروز نتانیاهو دولتی متلاشی و ازهم‌گسیخته را زیر ضربه عملیات طوفان‌الاقصی اداره می‌کند.
او در باتلاقی فرورفته، هرچه دست‌وپا می‌زند بیشتر گرفتار می‌شود .«مقاومت» امروز یک واژه مقدس است که هر دولت و ملتی برای تطهیر خود از جنایات غاصبان قصاب در فلسطین اشغالی به آن تقرب می‌جویند. مکافات کودک کشی رژیم فرعونی صهیونیستی، انزوای روزافزون جهانی است.
صهیونیست‌ها در حملات زمینی ، خسته ، سرشکسته و زمین‌گیر شده‌اند.
چهره رژیم صهیونیستی در قاب رسانه‌های جهان امروز فراتر از زشتی و پلیدی و بی‌رحمی و رذالت و فروتر از سیاهی، تبهکاری ،
نسل‌کشی و جنایات جنگی است.
هیچ تلاش رسانه‌ای، آن‌ها را نمی‌تواند از این تصویر دور کند.
کلیدواژه‌های آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر در پشت ویترین مغازه لیبرال دموکراسی جهان خاک گرفته و بوی باروت می‌دهد. مردم جهان می‌گویند این سه قلم کالای فکری کیلویی چند؟!
مردم جهان امروز پنجه در پنجه شیطان انداخته‌اند . تمامی کفر در برابر تمامی ایمان صف‌آرایی کرده است. پیروزی درنهایت با اهل ایمان است.
«میدان واقعیت» و «واقعیت میدان» در منطقه هر دو به ضرر آمریکا و رژیم صهیونیستی است. استکبار جهانی در این سراشیبی دست‌وپا می‌زند.
آنچه از میان گردوخاک بمباران‌های وحشیانه و نتایج حماسی نبردهای موفقیت آمیزحماس با رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بس و تحمیل واقعیت‌های میدان بر خواهد خاست . یک پیروزی شگفت‌انگیز و بزرگ برای ملت فلسطین خواهد بود که تاریخ ملت فلسطین را به دو قسمت قبل از 15 مهر و بعدازآن تقسیم خواهد کرد.

حال‌وروز قصّابان غاصب