نامه سناتورهای آمریکایی به قطر درباره اسرای صهیونیست

تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا بامداد چهارشنبه نامه‌ای به «محمد بن عبدالرحمن» وزیر امور خارجه ارسال کرده تا از دوحه بخواهند از نفوذ خود برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه استفاده کنند.
به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در این نامه آمده است: «ما از تلاش‌های قطر قدردانی می‌کنیم و خواهان دوبرابر کردن آن برای کاهش این فاجعه و بازگرداندن همه افراد ربوده‌شده هستیم».
سناتورهای آمریکایی در این نامه نوشتند: «ما از قطر می‌خواهیم تا بر پیشرفت‌های به‌دست‌آمده برای اطمینان از آزادی همه بازداشت‌شدگان تمرکز کند».
پیش‌ازاین نیز رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای مذاکره درباره اسرای صهیونیست در غزه به قطر سفرکرده بود.  بر اساس گزارش رویترز، قطر بیش از سه هفته است که به دیپلماسی پشت پرده ادامه داده است.مذاکرات با میانجیگری قطر در حالی پیش می‌رود که رژیم صهیونیستی در پایبندی به تعهداتش در خصوص آتش‌بس کارشکنی کرده است به‌طوری‌که روز جمعه هفته گذشته، علی‌رغم آن‌که دوحه اعلام کرد که مذاکرات با سرعت زیادی در حال پیشروی است اما صهیونیست‌ها به‌طور ناگهانی با بیش از ۱۰۰ جنگنده، به مواضعی در قلمرو فلسطینیان در غزه حمله کرد.
نامه سناتورهای آمریکایی به قطر درباره اسرای صهیونیست