باتلاق غزه؛ جشن پایان افسانه اسرائیل

مصطفی هدایی
در پس غبار بمباران های دیوانه وار اسرائیل علیه مردم غزه باید جنون زمان مرگ را دید. جنونی که بیمار را به ورطقه نابودی می کشاند و هیچ دارویی ندارد. نطفه نامشروع اسرائیل کار دستش داده و زمان نابودیش فرا رسیده است. کمک های غرب نیز دوای کار نیست و این جنون می بایست با مرگش درمان شود. 
تا به امروز غرب تلاش کرد تا با دوپینگ و دارو درمانی، رژیم صهیونیستی را سر پا نگاه دارد ولی محور مقاومت و فرزندان خمینی کبیر راه درمان این غده سرطانی را به دنیا نشان دادند. رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی به این نکته در دیدار روز گذشته با دانش آموزان اشاره کردند و فرمودند: « اگر حمایت آمریکا و پشتیبانی تسلیحاتی آن نبود، دولت فاسد، جعلی و دروغین صهیونیستی در همان هفته اول از بین رفته بود، بنابراین فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ ها در غزه به کمک و در واقع به دست آمریکایی‌ ها است.»
رهبر انقلاب کشتار چهار هزار کودک در ظرف سه هفته را جنایتی بی‌سابقه در تاریخ خواندند و با تأکید بر هوشیاری امت اسلامی در قبال حوادث غزه که در واقع میدان تقابل «حق و باطل» و «ایمان و استکبار» است، گفتند: « قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و فاجعه و جنایت پیش می‌آید اما قدرت ایمان، به توفیق الهی بر همه اینها غلبه خواهد کرد. با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند.»
برای اولین بار در تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی، یک گروه مقاومت فلسطینی توانست هیمنه رژیم را در هم بکوبد و برای همیشه نابود کند. در جنگ های گذشته و حتی جنگ های
33 روز و 22 روزه، توان بازدارندگی اسرائیل همچنان قابل اتکا بود اما حماس در یک حرکت تاریخی در 7 اکتبر 2023 در قلب اسرائیل نفوذ کرد و برای مدتی کنترل بخشی از آن را در دست گرفت. این امر باعث شد تا با نابودی توان بازدارندگی اسرائیل، این رژیم و حامیانش دست به اقدامات دیوانه وار بزنند هرچند به بیان رهبر انقلاب اسلامی هیمنه اسرائیل برای همیشه فروریخته است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درس بزرگ طوفان الاقصی را غلبه گروهی اندک و با تدارکات و امکانات کم اما با ایمان و عزم راسخ بر دشمن خواندند و گفتند: «این گروه با ایمان توانست محصول سال‌ها تلاش جنایتکارانه دشمن را در ظرف چند ساعت دود کند و به هوا بفرستد.»
مقام معظم رهبری با تأکید مجدد بر غیرقابل جبران بودن ضربه وارد شده بر رژیم صهیونیستی و اذعان عوامل رژیم غاصب به این جبران ‌ناپذیری گفتند:« رژیم اشغالگر به حدی درمانده و متحیّر و سردرگم است که به مردمش هم دروغ می‌گوید، مانند اظهار نگرانی درباره اسرای خود که یک دروغ است چرا که بر اثر بمباران‌ها ممکن است اسرای خودشان هم نابود شوند.» تمامی حرکات و تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه جنگی علیه مقاومت فلسطین، باعث وخیم تر شدن اوضاع و فرو رفتن بیشتر اسرائیل در باتلاقی می شود که نابودی اش را رقم خواهد زد. ملت آزادیخواه فلسطین تنها براساس سنت تاریخی و الهی، برای آزادی سرزمین خود دهه ها در حال مبارزه با اشغالگران و غاصبان هستند و آنچه غرب و دولت های حاکم بر آن تلاش می کنند این ملت را از آن محروم سازند، حق مبارزه برای آزادی وطن است. مقام معظم رهبری نکته بسیار حائز اهمیتی بیان کردند و با بردن اذهان عمومی به مبارزات آزادی خواهانه فرانسوی ها برای رهایی از آلمان نازی در قلب فرانسه، این سؤال را مطرح کردند که آیا باید آنها را تروریست دانست که برای آزادی کشور و خاک خود می جنگیدند؟ چگونه است که فلسطینی ها در مسیر مبارزات خود تروریست نامیده می شوند ولی دیگران باید آزادیخواه لقب داده شوند!  اما هر آنچه بود و هست، در دو بُعد نرم و سخت افزاری تغییر پیدا کرد. افکار عمومی جهان به عمق فاجعه اسرائیل پی برده است و در خیابان های کشورهای غربی، مردم به خیابان آمده اند و از حقوق مردم فلسطین حمایت می کنند و خواهان پایان اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی هستند. در بخش سخت افزاری
نیز شکست جبران ناپذیری به اسرائیل وارد شده که آغاز پایانش را با شتاب بسیار زیادی رقم زده و بدون شک در باتلاق غزه نابود خواهد شد.  در این مسیر رهبر معظم انقلاب نگاهی به وظایف مسلمانان و کشورهای اسلامی دارند و در این شرایط خطیر و حساس تاریخی خواهان اقدامات عملی از سوی این کشورها برای حمایت از فلسطین شدند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام، پافشاری دولت‌های اسلامی بر قطع فوری جنایات و بمباران‌ها در غزه را ضروری خواندند و از این دولت‌ها خواستند راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را مسدود و با آن رژیم همکاری اقتصادی نکنند و در همه مجامع جهانی، صریح، بدون لکنت و دوپهلوگویی و با صدای بلند جنایات و فجایع رژیم غاصب را محکوم کنند. ایشان دنیای اسلام را به توجه به این واقعیت فراخواندند که آن کسی که در مقابل اسلام و ملت مظلوم فلسطین ایستاده، فقط رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز هستند و مسلمانان نباید این واقعیت را در معادلات، معاملات و تحلیل‌های خود فراموش کنند و از یاد ببرند.
در حال حاضر پایان افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را شاهد هستیم و با نابودی این رژیم در منطقه غرب آسیا، بار دیگر آرامش به منطقه باز خواهد گشت. تا زمانی‌که این رژیم در منطقه نفس می کشد، همواره باید شاهد جنگ، درگیری، توطئه، تفرقه و انشقاق در میان کشورهای اسلامی باشیم ولی نابودی این رژیم مقدمه ای خواهد بود بر پیروزی جهانی اسلام و برقراری صلح جهانی که خود وعده الهی است. 
باتلاق غزه؛ جشن پایان افسانه اسرائیل
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو