قدرت‌نمایی حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی

مقاومت لبنان در پاسخ به جنایات مستمر تل‌آویو علیه غزه و هدف قراردادن مناطق مسکونی در جنوب لبنان، چندین مقر نظامی اشغالگران را در جبهه شمالی فلسطین اشغالی هدف قرارداد.
صبح دیروز، ارتش رژیم صهیونیستی، اقدام به حمله توپخانه‌ای به اطراف شهرک‌های  مسکونی «عیتا الشعب» و «الجبین» واقع در جنوب لبنان کرد، امری که با پاسخ شدید مقاومت همراه شد.حزب‌الله لبنان، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت قهرمانانه و شریف آن‌ها، در ساعت ۱۰:۳۵ صبح دیروز ، نیروی پیاده‌نظامی رژیم صهیونیستی را در «الضهیره» با موشک هدف قرار داده است و این موشک‌ها با دقت به هدف اصابت کرده است. 
لحظاتی بعد، رادیو «ارتش اسرائیل» اعلام کرد که ۱۸ خمپاره از جنوب لبنان به‌سوی منطقه «عرب العرامشه» در الجلیل شلیک شد و نیز شهرک «نتوعا» با راکت‌های ضدزره هدف قرار گرفت.  خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد که تصاعد دود از پایگاه نظامی «بیاض بلیدا» نشان از اصابت مستقیم موشک مقاومت به این پایگاه دارد.
منابع رسانه‌ای همچنین گزارش دادند که حزب‌الله لبنان،  پایگاه صهیونیستی المرج مقابل منطقه مرکبا واقع در جنوب لبنان و شهرک صهیونیستی مرگلیوت را هدف قرارداد. در سایه تشدید درگیری‌ها در جبهه شمالی فلسطین اشغالی، رسانه‌های اسرائیلی، از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌‌نشین نزدیک مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خواستند که تا اطلاع‌ ثانوی در پناهگاه‌های خود باقی بمانند. 
همچنین مقاومت اسلامی لبنان در ادامه اعلام کرد  که دیروز ، گروهی از نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با استفاده از راکت‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده و شماری از اشغالگران در این حمله کشته و زخمی شدند. حدود ساعت ۱۲:۳۰ دیروز نیز مقر نظامی «الراهب» را با استفاده از تسلیحات مناسب  هدف  قرار داده است.حزب‌الله لبنان، چند روزی است که نیروهای پیاده و نظامیان صهیونیست را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار می‌دهد و تاکنون تلفات زیادی به ارتش اشغالگر وارد کرده است. 
قدرت‌نمایی حزب‌الله لبنان  در جبهه شمالی
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو