تنها درمان تن رنجور ایران، خدمتی خالصانه و خستگی‌ناپذیر است

خدمت؛ تنها انتظار مردم از داوطلب منتخب

کسی که نامش بیش از همه در صندوق‌های رأی تکرار شده باشد از فردا نام یک نفر بیش از گذشته در برابر او مطرح خواهد شد. شخصی که حضورش همچنان در پاستور احساس می‌شود و سایه‌اش بر سر کرسی ریاست جمهوری دست کم تا چند سال پایدار است. کاندید منتخب باید بداند او را با سید ابراهیم رئیسی متر می‌کنند. مردم سه سال است رئیس‌جمهور را یا در کارخانه‌ها دیده‌اند، یا در روستاها و یا در میان مردم. مردم خدمت‌هایی بزرگ را به یاد دارند. حل شدن مشکل آب خوزستان، بازگشایی کارخانه‌های متروکه، نهضت متراکم مسکن‌سازی و دیگر خدماتی که مردم دیدند و چشیدند. مردم به رئیس‌جمهوری که تنها راهبردش مذاکره با آمریکا باشد و اگر در سیاست خارجی شکست خورد کاری جز غر زدن و به این و آن بد و بیراه گفتن و مظلوم‌نمایی و سیاسی‌کاری نداشته باشد عادت ندارند. بیایید صریح باشیم؛ برخی رفتارهای دولت یازدهم و دوازدهم باعث شد برخی مردم حتی از صندوق‌های رأی هم دلگیر باشند. تنها امتداد راه رئیسی است که می‌تواند باعث دوستی دوباره این بخش از مردم نهاد سیاست شود. اگر مردم با انتخابات قهر کنند، هیچ‌یک از جناح‌های سیاسی سود نمی‌برند. اما کسانی که سال‌ها برای بزک کردن چهره خود نقش اپوزیسیون نظام را بازی کردند این حقیقت را در یاد نداشتند. اکنون عصر طلبکاری گذشته و مردم انتظار خدمتی بی‌حرف و حدیث دارند. 
سرانجام روز جمعه هشتم تیرماه روز سرنوشت ساز فرا رسید و زنگ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ 
صبح به صدا درآمد تا مردم اداره کشور را برای ۴ سال آینده به یکی از ۴ نامزد انتخاباتی بسپارند.
به گزارش ایرنا، رهبر انقلاب اولین فردی بودند که رای خود را صندوق انداختند و برای ملت بهترین روزها و سالها را مسئلت کردند.
این انتخابات، برخلاف ادوار گذشته، تقریباً یک سال پیش از موعد مقرر قانونی و در سوگ از دست دادن رئیس جمهور شهید برگزار می شود. شهید رئیسی با کارنامه و عملکردی که از خود به جای گذاشت کار انتخاب را برای مردم سخت کرد.
وجه تمایز این انتخابات با ادوار قبل این است که مردم پای صندوق رای در پی انتخاب فردی هستند تا ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.
در همان ساعات اولیه اخذ رای مردم راهی حوزه‌های رای‌گیری شدند و در صحنه حضور پیدا کردند تا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای دیگر را به تصویر بکشند و از میان چهار نامزد باقی‌مانده در گود رقابت‌های انتخاباتی یعنی «سعید جلیلی»، «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، و «محمدباقر قالیباف» یکی را راهی پاستور کنند.
در کنار حضور چشمگیر مردم نامزد های انتخاباتی هم به پای صندوق اخذ رای آمدند و با همراهی هوادارانشان برای دقایقی به شور و شوق انتخاباتی در محل های اخذ رای شدت بخشیدند.سعید جلیلی به مسجد امام حسن مجتبی(ع) در مشیریه رفت، محمد باقر قالیباف در حرم مطهر سید الکریم(ع)، "مصطفی پور محمدی در حسینیه ارشاد و مسعود پزشکیان هم در بیمارستان فیروزآبادی رای خود را به صندوق انداختند.
خدمت؛ تنها انتظار مردم از داوطلب منتخب