مصر نسبت به گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد

رئیس جمهوری مصر درباره پیامدهای گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد و گفت که احتمال گسترش درگیری‌ها به شکل خطرناکی در حال افزایش است.
به گزارش تسنیم، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای دستیابی به آتش‌بس فوری در نوار غزه و ارسال کمک‌های فوری به این باریکه تاکید کرد.رئیس جمهور مصر نسبت به گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد و گفت: احتمال گسترش درگیری به شکلی بسیار خطرناک در حال افزایش است.
عبدالفتاح السیسی از جامعه بین‌المللی خواست با اتخاذ اقدامات جدی و سریع از افتادن منطقه به دور جدید و بی سابقه از درگیری‌ها جلوگیری کنند.موضع دولت مصر به دلیل  عدم بازگشایی گذرگاه رفح برای ورود کمک‌های انسانی به غزه پیوسته مورد انتقاد گروه های حامی فلسطین بوده است.
مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی طی یک ماه گذشته شاهد تشدید قابل‌توجه تنش‌ها بوده است و به‌ویژه بعد از گسترش جنایات ارتش اشغالگر علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان و ترور رزمندگان حزب‌الله، مقاومت لبنان به‌شکل فزاینده عملیات‌های خود را در سطح کمّی و کیفی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی تشدید کرده که موجب وحشت صهیونیست‌ها شده است.
مصر نسبت به گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو