رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس:

ملت ایران وحدت خود را به نمایش گذاشت

رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» بیان کرد: به سبب اقدام رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عملیات وعده صادق يک رقم خورد و در ادامه تهدیدات رژیم غاصب صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه عزیز در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم در انتظار پاسخ مناسب و ادامه عملیات وعده صادق ۲ بودند. با شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله عملیات وعده صادق2  با تنظیم‌گری دقیق شکل گرفت و ۹۰ درصدموشک‌ها به صورت منظم به هدف اصابت کرد و این امر موجب خشنودی تمامی آزادگان جهان شد به گونه‌ای که تا نیمه‌های شب، ملت‌های مسلمان در نقاط مختلف دنیا و در داخل کشور به ابراز شادی خود پرداختند. 
سنگدوینی اظهارداشت: امروز دنیا از رژیم غاصب صهیونیستی و شخص بنیامین نتانیاهو متنفر است و این امر به صراحت ملموس می‌باشد به گونه‌ای که با شروع زمان سخنرانی او در سازمان ملل، نمایندگان کشورهای مختلف سالن را ترک کردند و نفرت خود را ابراز داشتند. 
وی افزود: مردم مسلمان جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشکوه خود در نماز جمعه تهران به صراحت اعلام و تبیین داشتند که از وحدت مثال زدنی
برخوردار می‌باشند. خطبه‌های رهگشای مقام معظم رهبری باری دیگر به جهانیان تبیین داشت که آمریکا و رژیم سفاک صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. 
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه تهران بیانگر اقتدار مسلمانان و آزادگان جهان بود. 
او متذکر شد: در نماز جمعه تهران رهبر عزیز انقلاب اسلامی به همراه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند و با صلابت هرچه‌تما‌م‌ بیان داشتند که راه جمهوری اسلامی ایران، راه سیّدالشهدا حسین‌بن‌علی (علیهما السّلام) و مسیر تاسوعا و عاشورای حسینی است. 
وی یادآور شد: حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی یادآور شد که محرم و تاسوعا وعاشورای حسینی در دل ملت زنده است. امروز راه سیّدالشهدا حسین‌بن‌علی (علیهما السّلام) زنده و سرلوحه آزادیخواهان است و جمهوری اسلامی ایران نیز مقتدر و ادامه‌دهنده این راه است. 
او در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به عظمت مردم است، افزود: امروز اگر رژیم سفاک صهیونیستی دست از پا خطا کند، نابود خواهد شد چراکه ملت شریف ایران، مسلمانان و آزادیخواهان جهان آماده شهادتند و همواره پشتیبان نظام و آرمان‌های انقلاب و اسلام می‌باشند.
ملت ایران وحدت خود را  به نمایش گذاشت