حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

حضور رئیس مجلس در لبنان نشان داد مقاومت یک اعتقاد است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم تهران و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» پیرامون سفر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به بیروت با بیان اینکه حضور شجاعانه و پر معنای رئیس  مجلس در لبنان و اعلام صریح حمایت بی‌دریغ از مقاومت، نشان داد در جنگ اراده ها و میدان، جبهه عظیم و شکست ناپذیر مقاومت پیروز نهایی است، بیان کرد: سفر آقای قالیباف به لبنان در شرایطی که هجمه رسانه‌ای سعی در تضعیف روحیه مقاومت و ایجاد شکاف بین ملت لبنان داشت، موجب تزریق روحیه مضاعف به رزمندگان و مردم لبنان شد. 
وی با بیان اینکه مقاومت بالنده است و با رفتار وحشیانه یک گروه تروریستی و باند تبهکار دچار خلل نمی‌شود، افزود: این سفر همچنین مبرهن کرد که جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای برای پشتیبانی از مقاومت درنگ نخواهد کرد و همواره حمایت خود را نشان خواهد داد.  
حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان نمایش اقتدار جمهوری اسلامی بود و تمامی هجمه‌های رسانه‌ای را فروریخت. به موجب این سفر تبیین گشت که امروز کمربند مقاومت محکم تر
 از گذشته است. 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان نشان داد که محورمقاومت با همگرایی هرچه تمام‌تر مسیر پیش‌رو را طی خواهد کرد. او با بیان اینکه جبهه مقاومت حزب الله با انگیزه مضاعف ادامه راه را طی خواهندکرد، متذکر شد:حضور رئیس مجلس در لبنان تسلی خاطر بر ملت غمدیده این منطقه بود و روحیه مضاعف را برای انتقام‌ خون سید حسن نصرالله، شهدای لبنان و شهدای مقاومت و غزه بخشید. 
وی یادآور شد: حضور رئیس مجلس در لبنان نشان داد که مقاومت یک اعتقاد است و همیشه برقرار است. همچنین به موجب این حضور مبرهن گشت که اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اراده مقاومت، حزب الله و مردم فلسطین و لبنان را سست کند و در این روند هیچ خللی ایجاد نخواهد شد. 
نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم همچنین ادامه داد: بی‌شک مسیر مقاومت پس از این سفر با قدرت بیش‌تر ادامه پیدا خواهد کرد. این سفر همچنین پیام آور به دست‌گرفتن ابتکار عمل در میدان از سوی جبهه مقاومت می‌باشد. به بیان دیگر این سفر مبرهن ساخت که ابتکار عمل در جبهه مقاومت است. 
وی در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه سفر رئیس مجلس می‌تواند الگوی برخی مسئولان کشورهای اسلامی برای خروج از واکنش منفعلانه باشد، اظهار کرد: سفر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان پیامی عمیق را به دنبال داشت؛ به موجب این سفر تبیین شد که اراده سربازان و جنگجویان مقاومت بر اراده پوشالی صهیونیست‌ها غلبه خواهد کرد و دخالت کنندگان خارجی قادر هیچ‌گاه  نقش آفرین در منطقه نمی‌باشند. این سفر همچنین الگویی را برای برخی مسئولان کشورهای اسلامی تبیین کرد تا از وضعیت منفعلانه خود خارج شوند. امروز میدان مقاومت حضور تمامی مسئولان کشورهای اسلامی را می‌طلبد تا گرگ‌صفتانی همچون بنیامین نتانیاهو نابود شوند و کشتار زنان، مردان و کودکان بی دفاع پایان بپذیرد.
 حضور رئیس مجلس  در لبنان نشان داد  مقاومت یک اعتقاد است