ولی الله بیاتی،سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

تحریم و قطع همکاری با رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان یک ضرورت است

ولی الله بیاتی،سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» بیان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال نسل کشی است و اهداف‌شان تنها در فلسطین و لبنان خلاصه نمی‌گردد. این جرثومه فساد مادامی که فرصت پیدا کند،به سراغ دیگر کشورهای اسلامی خواهد رفت و به جنایات خود ادامه خواهد داد. حضور و وجود رژیم صهیونیستی یک خطر است و بنابراین کشورهای اسلامی می‌بایست از ظرفیت‌های دیپلماتیک خود برای توقف جنایات این رژیم و تسریع نابودی‌شان بهره گیرند.
وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی برگرفته از تفکرات ‌وحشیانه‌شان است. آن‌ها به دنبال نسل‌کشی می‌باشند و دراین راستا می‌بایست متوقف ‌شان کرد. خوشبختانه مسیر دیپلماسی کشور جمهوری اسلامی در توقف و نابودی این رژیم  بسیار خوب است و همواره می‌بایست اقداماتی که سبب تسریع نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود را مبنای عمل قرارداد.
بیاتی با اشاره به عدم تحرک برخی از دولت‌ها برای توقف جنایات صهیونیست‌‌ها تصریح کرد: مسلمانان فلسطین و لبنان اینک به دست رژیم صهیونیستی بی گناه شهید می‌شوند. جامعه اسلامی‌ می‌بایست از همه ظرفیت‌های دیپلماتیک خود بهره گیرد. عدم تحرک و اقدام کشورهای مختلف، به منزله همکاری با رژیم سفاک صهیونیستی خواهد بود و مادامی که کشوری موافق با اقدامات رژیم صهیونیستی باشد، دشمن جمهوری اسلامی ایران شناخته خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران اختیار خواهد داشت که پاسخ همکار‌ی‌شان با رژیم سفاک صهیونیستی را بدهد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر افزایش فشارها به منظور توقف جنایات صهیونیست‌ها همچنین خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه به ویژه کشورهای همسایه می‌بایست دو محور را در دستورکار خود قرار دهند، نخست اینکه درصدد افزایش فشارها به منظور توقف جنایات صهیونیست‌ها باشند و  سپس اینکه اجازه ندهند که  رژیم صهیونیستی و آمریکا از امکانات کشورشان برای جنایات بیش‌تر بهره گیرند.  
نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد وزارت امورخارجه کشور متذکر شد: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدامات دیپلماسی را در دستورکار قرار داده است و در محور مذکور را بیش از پیش عملیاتی کرده است.
وی با اشاره به وحدت کشورهای اسلامی یادآور شد: کشورهای اسلامی می‌بایست وحدت هرچه تمام‌تر بدارند و از همکاری با این رژیم جلوگیری کنند. ضرورت دارد تا هرگونه همکاری اعم از همکاری اقتصادی را با این رژیم سفاک قطع کرده  و  اجازه ندهند که این رژیم از امکانات کشورهای اسلامی  علیه مسلمانان استفاده کند.
وی با تاکید بر لزوم تحریم رژیم صهیونیستی بیان کرد:  تحریم رژیم صهیونیستی اعم از سفارتخانه‌ها‌ و کلیه مراکزی که در سایر کشورها دارند، گامی ضروری است و می‌بایست در دستورکار قرارگیرد.
او در پایان این گفت‌وگو بیان کرد:  کشورهای اسلامی همواره باید به خاطر داشته باشند که رژیم صهیونیستی یک دشمن است و هیچ‌گاه برای مسلمانان دوست نمی‌شود. آمریکا نیز حیات خود را  درحیات  اسرائیل می‌بیند و به منظور بقای خود از این رژیم حمایت  و پشتیبانی می‌دارد. مادامی که آمریکا از این رژیم سفاک حمایت نکند، دیگر دوامی برای صهیونیست‌ها نخواهد بود . دراین راستا نیز ضرورت دارد تا کشورهای اسلامی در مقابل آمریکا نیز متحد شوند و از ظرفیت‌های خود برای افزایش فشارها به منظور توقف جنایات و کمک به مظلومان جهان بهره گیرند.

 تحریم و قطع همکاری با رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان یک ضرورت است