محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

گزینش نیروهای اهل تفکر و اهل هزینه‌دادن در انتخابات ضروری است

محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مشکین‌شهر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار ‌«رسالت» و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در دیدار باجمعی از مردم آذربایجان شرقی و تأکیدات ایشان بر حضور در انتخابات، حفظ وحدت ملی و پرهیز از سیاه‌نمایی و اهانت عنوان کرد: انتخابات رکن مهم و سرنوشت‌ساز کشور است. 
به تعبیر دیگر در روز انتخابات سرنوشت ملت و یک کشور‌ رقم می‌خورد و اهداف از سوی منتخبان مردم تعیین می‌گردد.
 چنانچه در‌این فرآیند نیروهای کارآمد، دلسوز ، متخصص، باتجربه و دارای سابقه و  رزومه عملیاتی انتخاب شوند، نتایج بسیار‌خوبی رقم خواهد خورد. 
وی افزود: حضور‌ مردم و مشارکت درصحنه انتخابات می‌تواند موجب گزینش نیروهای قوی، اهل تفکر، اهل هزینه، اجتناب از محافظه‌کاری، شجاع در تصمیم‌گیری‌ و موضع‌گیری شود. 
عباس زاده تصریح کرد: مادامی‌که نیروهای برگزیده و متفکر از سوی مردم انتخاب شوند، مجلس شورای اسلامی در رأس امور نیز کارآمد خواهد بود و گره از‌مشکلات کشور خواهد گشود. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اتحاد هرچه‌تمام‌تر‌ مردم همچنین خاطرنشان کرد: کارآمدی فردا درگرو نوع انتخاب مردم می‌باشد.
 در این راستا اتحاد و انتخاب مردم اهمیت فراوانی دارد.
او با اشاره به لزوم فرصت برای تبیین دیدگاه‌ها متذکر شد: خوشبختانه سازمان صداو‌سیما فرصت‌های بسیار خوبی برای  طرح دیدگاه کاندیداها ایجاد کرده است. امیدواریم مردم نیز بدون توجه به هیاهو‌ها و تبلیغات زرد فرصت پیش‌رو را مغتنم بشمارند و بهترین را برای کشور رقم بزنند. 
نماینده مردم مشکین‌شهر درپایان این گفت‌وگو یادآور شد: سرنوشت کشور به انتخابات گره‌خورده و این مهم درنهایت امر به دست مردم محقق خواهد شد. امیدواریم همگی با هوشیاری هرچه‌تمام‌تر از امتحان پیش رو سربلند بیرون بیایم.
 گزینش نیروهای اهل تفکر و اهل هزینه‌دادن در انتخابات ضروری است