عباس مقتدایی،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

انتخابات پرشور پشتوانه حضور قدرتمند ایران در عرصه بین‌المللی است

عباس مقتدایی،نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» و در راستای بیانات مقام معظم رهبری و راه اصلاح کشور از مسیر انتخابات به لزوم اتحاد ملت برای جلوگیری از بازی رسانه‌ها و تبلیغات منفی اشاره کرد و دراین‌باره بیان داشت: برگزاری انتخابات پرشور، مؤلفه‌ای است که هم‌اکنون مورد انتظار خیرخواهان کشور می‌باشد. برگزاری انتخابات پرشور، امنیت آفرین است و این امنیت باب‌های جدیدی را در کشور خواهد گشود تا بتوانیم نواقص موجود کشور‌ را به‌سرعت برطرف کنیم. اکنون موانعی پیش روی ایران اسلامی قرار دارد که اگر امنیت داخلی و تقویت تصمیم‌گیری‌ها به نحو شایسته انجام گردد، مرتفع خواهدشد.
وی افزود: حضور درصحنه انتخابات کمک خواهد کرد تا باقدرت هرچه‌تمام‌تر‌ اهداف کشور را پیش ببریم. بیانات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر حضور و مشارکت گسترده مردم به جهت شناخت عمیق ایشان از صحنه بین‌المللی می‌باشد. ایشان نکات حائز اهمیتی را به مردم متذکر شدند و توصیه کردند تا مردم مراقب باشند و آنچه که خیرشان است، رخ دهد. 
مقتدایی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اکنون راه اساسی واصلی را برای ملت شریف ایران مشخص کردند و در دیدار با مردم آذربایجان شرقی باری دیگر مسیر درست را تبیین و بر آن تأکید کردند. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در‌پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان صادق با مردم، صریح با مسئولان، پرتلاش در مجلس و متعهد به ملت انتخاب شوند، استقلال همه‌جانبه هرچه بیشتر رقم خواهد خورد و حضور مسئولانه در صحنه‌های‌مختلف بین‌المللی نیز افزایش خواهد یافت. از این همگان باید بدانند که حضور پرشور‌ درصحنه انتخابات ضرورت دارد و چنین ویژگی‌هایی است که می‌تواند کشور را با شتاب افزون‌تر جلو ببرد.
انتخابات پرشور  پشتوانه حضور قدرتمند ایران در عرصه بین‌المللی است