شکست قطعی کمپین حداکثری تحریم انتخابات

مشارکت شبیه انتخابات ۹۸ شد

در حالی که یک کمپین بسیار گسترده ضدایرانی برای تحریم همه‌جانبه انتخابات ۱۴۰۲ شکل گرفته بود، اما آمارها از مشارکت در انتخابات حکایت از شکست قطعی این کمپین دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که یک کمپین بسیار گسترده ضدایرانی برای تحریم همه‌جانبه انتخابات 1402 شکل گرفته بود و علی‌رغم آنکه برخی گروه‌ها و اشخاص رادیکال در داخل نیز تلویحاً با آن همراهی کردند، اما آمارها از مشارکت حدود 25میلیونی در این انتخابات حکایت از شکست قطعی این کمپین دارد.
این کمپین مدعی بود که مشارکت در انتخابات ایران بسیار پایین خواهد بود، اما مشارکتی نزدیک با انتخابات 1398، آن هم بعد از یک جنگ روانی تمام‌عیار علیه ملت ایران در سال 1401 نشان داد که اولین برداشت از انتخابات باید شکست جریان ضدایران باشد.
مردم علی‌رغم گله‌مندی‌های فراوان اقتصادی و علی‌رغم آنکه گروه‌های سیاسی در برخی استانها نتوانستند رقابت ایجابی قدرتمندی را پایه‌ریزی کنند، اما مشارکت پرشوری رقم زدند و صف های قابل توجه انتخابات حتی تا آخرین لحظات روز 11 اسفند ادامه داشت.
مهمترین پیام مردم این است که گله‌مندی‌های جدی اقتصادی و اجتماعی اگرچه جدی است، اما این مردم در مخالفت با جریان ضدایران و شکست دادن آن از بسیاری از مسئولان کشور و نیز گروه‌های انتخاباتی جلوتر هستند.
    
 مشارکت شبیه انتخابات ۹۸ شد