ناامیدی سوناک از نتانیاهو

دفتر «ریشی سوناک» نخست‌وزیر بریتانیا با تأکید بر حمایت لندن از راه‌حل تشکیل دو دولت مستقل برای حل مناقشه میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، ابراز مخالفت «بنیامین نتانیاهو» با پیشنهاد مذکور را ناامیدکننده عنوان کرد.
به گزارش فارس به نقل از «رویترز»، دفتر سوناک به‌صراحت اعلام کرده است که مخالفت نتانیاهو با تشکیل کشور مستقل فلسطین در آینده پس از جنگ غزه موضعی بسیار «ناامیدکننده» از جانب این رژیم است.موضع‌گیری دفتر نخست‌وزیر بریتانیا در حالی مطرح شده است که نتانیاهو و «جو بایدن» رئیس‌جمهور فعلی آمریکا بر سر ایجاد دولت مستقل فلسطین در آینده اختلاف‌نظر شدید دارند و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عنوان کرده است به‌هیچ‌وجه در مورد موضوع «کنترل امنیتی کامل اسرائیل بر تمامی قلمرو غرب اردن» مصالحه نخواهد کرد.  
دفتر نخست‌وزیر بریتانیا در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات نتانیاهو عنوان کرد: شنیدن این حرف از زبان نخست‌وزیر اسرائیل ناامیدکننده است. وی همچنین بر این موضوع تأکید کرد: موضع بریتانیا همچنان حمایت از راه‌حل تشکیل دو دولت مستقل بوده است تا فلسطینی‌ها بتوانند در کنار اسرائیل امن و راحت زندگی کنند و این بهترین راه برای برقراری صلح پایدار است.
ناامیدی سوناک از نتانیاهو
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو