محمد رشیدی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

اقدام رژیم صهیونیستی مذبوحانه بود

 محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار «رسالت» به اقدام رژیم صهیونیستی علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران پرداخت و ضمن اشاره به قدرت‌نمایی پدافندی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: یک‌زمانی پای میز مذاکره رفتیم و حاصل آن برجام شد؛ سرانجام برجام نیز از سوی رئیس‌جمهور آمریکا پاره گشت و تعهدی نیز در آن زمینه رقم نخورد. در آن زمان جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را به‌صورت یک‌طرفه انجام داد و پای وعده‌های خود ماند. متأسفانه طی آن ایام برخی باور نداشتند که باید توان نظامی و دفاعی خود را به‌صورت هرچه‌تمام‌تر تقویت کنیم و به مسائل دیگر می‌پرداختند اما جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت توان دفاعی و نظامی خود را بیش‌ازپیش قدرت و توسعه بخشید.
وی افزود: خوشبختانه امروز توان نظامی و دفاعی کشور منحصربه‌فرد است و مشاهده کردیم که این توان منحصربه‌فرد رژیم صهیونیستی و پشتیبان آن آمریکا را به‌زانو درآورد.
رشیدی تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ بیشترین آسیب را به تأسیسات، اماکن نظامی و دفاعی رژیم صهیونیستی وارد کرد و پس از حدود ۲۰ روز و علی‌رغم تهدیدات مکرر رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان نتوانستند کوچک‌ترین آسیبی به کشور وارد کنند و پدافند هوایی کشور باقدرت هرچه‌تمام‌تر این اقدام را خنثی ساخت. 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: توان دفاعی امروز کشور معادلات دشمن را تغییر داده و ممکن است آن‌ها را به نفع جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره بکشاند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم متذکر شد: امروز دست برتر و قدرت متعلق به جمهوری اسلامی ایران است که حاصل زحمات مجاهدان، رزمندگان حمایت‌ها و سیاست‌های راهبردی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری می‌باشد.
او یادآور شد: به فضل الهی امروز توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران برای تمام مردم دنیا آشکارشده است و دشمنان بدانند که نمی‌توانند هیچ آسیبی به کشور وارد کنند همان‌طور که در شب اقدام رژیم صهیونیستی علیه مواضع کشور مردم در آسایش و آرامش شب خود را سپری کردند و نگرانی برایشان رقم نخورد. 
وی در پایان این گفت وگو ضمن بیان اینکه قدرت پدافندی کشور بیانگر قدرت دفاعی کشور و توان نظامی می‌باشد، بیان کرد:اقدام رژیم صهیونیستی اقدامی مذبوحانه و کور بود که باقدرت پدافندهای جمهوری اسلامی ایران خنثی گشت. قدرت پدافندها بیانگر قدرت دفاعی کشور و توان نظامی می‌باشد.
 اقدام رژیم صهیونیستی مذبوحانه بود
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو