اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس:

آمریکا مسئول اصلی تداوم جنایت در غزه است

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح راهپیمایی  مردم ایران علیه جنایات اسرائیل پرداخت و در این باره عنوان کرد: مردم بصیر کشورمان که از  ابتدای جنایات رژیم صهیونیستی حمایت همه جانبه خود را از مردم غزه و محور مقاومت اعلام کرده‌اند، بار دیگر در راهپیمایی روز شنبه همبستگی خود را با مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام داشتند. 
وی افزود: مردم ایران همواره تشخیص دهنده خوبی‌ها هستند و علیه ظالمان و جنایت‌کاران در صحنه حضور پیدا خواهند کرد؛ راهپیمایی روز شنبه که مملو از جمعیت بود، به خوبی بیانگر این موضوع است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم جهان به ویژه مسلمانان، آمریکا را مسئول اصلی تداوم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه می‌دانند و امروز بار دیگر پشتیبانی خود را اعلام داشتند. 
کوثری همچنین خاطرنشان کرد: مردم بی پناه غزه بدانند که در مسلمانان سراسر جهان در صحنه حضور دارند و همواره خشم خود را علیه جنایات صهیونیست ها نشان خواهند داد. 
او در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: امیدوارم با استقامت و ایستادگی مردم فلسطین، هیمنه رژیم صهیونیستی و جریان استکبار نابود گردد و جنایات و اقدامات خصمانه‌شان علیه مظلومان جهان به پایان برسد.
 آمریکا مسئول اصلی  تداوم جنایت  در غزه است