شهادت ۳۶ اسیر فلسطینی در پایگاه ارتش رژیم اسرائیل

یک رسانه رژیم اسرائیل بعد از افشای آزار و اذیت فلسطینیان در یکی از زندان‌های این رژیم که جنجال به پا کرده است، از شهادت ده‌ها تن از فلسطینیان در این زندان خبر داد.
به گزارش تسنیم، یکی از رسانه‌های رژیم اسرائیل بعد از افشای شکنجه و آزار جنسی اسرای فلسطینی از نوار غزه، فاش کرد که 36 اسیر فلسطینی پس از آغاز و اذیت در پایگاه نظامی سده تیمان ارتش اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.
روزنامه هاآرتص با انتشار این خبر  افزود: 36 اسیر فلسطینی که از زمان آغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه، در این پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در بازداشت به سر می بردند بر اثر آزار و شکنجه نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند.این در حالی است که کابینه نتانیاهو و وزرای افراطی آن ضمن مخالفت با درخواست هیئت صلیب سرخ برای بازدید از این مکان و گفت‌وگو با اسرای فلسطینی، حمایت خود را از نظامیان شکنجه‌گر صهیونیست ابراز داشته است.
خبر هاآرتص قابل رد یا تأیید نیست؛ به ویژه این‌که احتمال دارد شمار شهدا بیش از این تعداد باشد و صهیونیست‌ها آمار پایینی اعلام کرده‌ باشند. با این حال، این تعداد نیز نشان می‌دهد که شرایط فلسطینیان در زندان مذکور وخیم بوده و آن‌ها زیر شکنجه و تحت شرایط نامناسب قرار دادند.
شهادت ۳۶ اسیر فلسطینی در پایگاه ارتش رژیم اسرائیل