روح‌الله متفکرآزاد، عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

راه مقاومت متوقف‌شدنی نیست و اینک درختی تناور و ریشه‌دار است

روح‌الله متفکرآزاد، نماینده مردم تبریز و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهارداشت: شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله سخت و غیرقابل‌باور است و در سراسر جهان اسلام و برای تمامی مستضعفین جهان متأثرکننده می‌باشد. امیدواریم ایشان با سیدالشهدا محشور بشوند و خون مطهر شهید سید حسن نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف تضمین شود. 
وی افزود: اقدامات این‌چنینی در ساخت مستحکم جبهه مقاومت بی‌تأثیر است چراکه شهید سید حسن نصرالله در طول حیات طیبه خود هزاران هزار فرد شبیه به خود را تربیت‌کرده است که اینک ادامه‌دهنده راه مقاومت تا روز نابودی رژیم صهیونیستی خواهند بود. 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم خبیث و جنایتکار صهیونیستی به‌اشتباه گمان می‌برد که با شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان راه مقاومت را متوقف می‌سازد درحالی‌که راه مقاومت متوقف‌شدنی نیست و اینک درختی تناور و ریشه‌دار است که با خون شهیدان آبیاری می‌شود و سرانجام رژیم صهیونیستی در خون مطهر سید حسن نصرالله و تمامی شهیدان جبهه مقاومت غرق خواهد شد و زیر پای رزمندگان اسلام و مستضعفان جهان له خواهد گشت. 
متفکرآزاد در پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: تربیت‌یافتگان مکتب سید مقاومت، راه را مستحکم‌تر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد. در این مسیر سراسر جهان اسلام و مستضعفان جهان پشتیبان مقاومت خواهیم بود و حمایت لازم را در میدان عمل خواهیم داشت. مطابق بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچک‌تر از آن‌اند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.
راه مقاومت متوقف‌شدنی نیست   و اینک درختی تناور و ریشه‌دار است