رسول فرخی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس:

پیروزی مقاومت فلسطین محور وحدت دولت‌های اسلامی خواهد شد

رسول فرخی، نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» اظهارکرد: مطابق با بیانات مقام معظم رهبری اسرائیل در این مقطع زمانی ضربه‌فنی شد. مادامی‌که یک فرد ضربه‌فنی می‌شود، پیش از موعد شکست می‌خورد. حکایت حال حاضر رژیم صهیونیستی نیز چنین است و به سبب شکست خود ناچار به پذیرش آتش‌بس می‌باشند. وی‌ درخصوص ابزار نگرانی ملت‌های غیرمسلمان از استمرار جنگ میان رژیم صهیونیستی و غزه افزود: اتفاقات اخیر غزه و جنایات‌های بی‌سابقه رژیم صهیونیستی دل جهان اسلام را به درد آورد. افزون براین جمعیت غیرمسلمان نیز از وضعیت شکل‌گرفته ابرازنگرانی کرده و خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی شدند. 
نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در تشریح نقش مجامع بین‌المللی در شکل‌گیری آتش‌بس موقت غزه تصریح کرد: اتفاقات اخیر غزه و جنایات‌های بی‌رحمانه اسرائیلی‌ها علیه مر‌دم بی‌دفاع تنها از سوی مسلمانان و دولت‌های اسلامی محکوم نشد؛ امروز کلیه کسانی که به انسانیت باور دارند، خواهان توقف کشتار بی‌رحمانه می‌باشند و این جنایات را محکوم می‌کنند. 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها همچنین خاطرنشان کرد: امیدوارم آتش‌بس موقت غزه زمینه جنب‌وجوش جدید مقاومت در راستای استراتژی تمدن سازی اسلام شود. آنچه که جهان مهدویت در انتظار آن است، حضور منجی عالم بشریت می‌‌باشد و امیدواریم شروع این اتفاق هم‌مسیر با تعجیل فرج
 امام عصر (عج) شود. او با درود بر روان پاک شهدای غزه در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: مادامی‌که دولت‌های غیرمسلمان همسو با مردم فلسطین می‌شوند و علیه رژیم صهیونیستی می‌ایستند، لزوم تحرکات و رایزنی دولت‌های اسلامی به خودی خودمبرهن خواهد شد. ضرورت دارد تا دولت‌های اسلامی بیش‌ازپیش با یکدیگر متحد شوند تا مقاومت فلسطین پیروز گردد.
پیروزی مقاومت فلسطین محور وحدت دولت‌های اسلامی خواهد شد