تانک‌های اشغالگران در غزه

رزمندگان مقاومت فلسطین از انهدام تعدادی از تانک‌ها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تهاجم زمینی به نوار غزه خبر دادند.
به خبرگزاری فارس، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی در بیانیه‌ای گفت: «مجاهدین ما در محله الزیتون در شرق غزه با سربازان دشمن درگیر شدند و دو خودروی نظامی را با موشک‌های دوش‌پرتاب هدف قرار دادند».
به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، سرایا القدس ادامه داد: «۳ خودروی نظامی و یک نفربر صهیونیست‌ها را با موشک‌های دوش‌پرتاب و دستگاه‌های انفجاری در اردوگاه جبالیا و منطقه التوام در شمال غزه هدف قرار دادیم».
در ادامه این بیانیه آمده است: «[رزمندگان سرایا القدس] محل تجمع نظامیان اشغالگر در مجاورت منطقه المحطه و تقاطع‌ها در خان‌یونس را با موشک و خمپاره  هدف قرار دادند.مجاهدین ما از فاصله صفر با یک یگان رژیم صهیونیستی درگیر شدند و اعضای آن در محله الشجاعیه در شرق غزه کشته و زخمی شدند».
از سوی دیگر، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز خبر داد که ۷ تانک و ۲ نفربر ارتش اشغالگران را با موشک‌های دوش‌پرتاب «یاسین ۱۰۵»، بمب‌های «شواظ» و عملیات چریکی در شرق و شمال خان یونس منهدم کرده است.به نوشته خبرگزاری «شهاب»، کتائب القسام همچنین گفت که پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در شهرک «رعیم» نزدیک نوار غزه را با رگبار موشک هدف قرار داده است.
    
تانک‌های اشغالگران در غزه