علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس:

هرکجا که وفاق ملی مبنای عمل قرارگرفت موفقیت روزافزون کسب شد

علی‌اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به‌ضرورت وحدت و وفاق ملی پر‌داخت و دراین‌باره بیان داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور گروه‌های مختلف سیاسی هستیم اما درنهایت تمامی این گروه‌ها، ملت واحد ایران را تشکیل می‌دهند و فارغ از تمامی جناح‌ها، حفظ وحدت را یک اصل اساسی می‌دانند. به طورحتم مشکلات اقتصادی در کشور مطرح است و از شایع‌ترین این مشکلات نیز مسئله گرانی و اجاره مسکن می‌باشد. تمامی این مشکلات مشهود است و برکسی پوشیده نیست. دراین راستا می‌بایست برای حل این مشکلات کوشید و بر استمرار حفظ وحدت توجه داشت. نگاه‌های جناحی موجب عدم حل مشکلات مردم خواهد شد و دولت‌های گذشته شاهد امر بوده‌اند. هرکجا که جناحی عمل شد، مشکلات مرتفع نشد و در مقابل هرآنجا که تعامل مبنای عمل قرار گرفت و وفاق ملی به‌عنوان یک اصل مهم تلقی شد، کارها دنبال شد. دولت سیزدهم نمونه موفق توجه به وحدت و وفاق ملی است. شهید آیت‌الله رئیسی از هرگونه نگاه جناحی دوری داشت و همه افراد را در دولت خود شریک کرده‌ بود. به‌موجب چنین رویکردی نیز به توفیقات بسیاری دست‌یافت و مشکلات بسیاری مرتفع شد. خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب مردم در دولت چهاردهم نیز همواره بر موضوع وحدت و وفاق ملی تأکید کرده است و در یکایک موضع‌گیری‌های خود نسبت به این مهم اشاره داشته است. 
وی افزود: تأکید بر وحدت و وفاق ملی یک مؤلفه امیدوارکننده است و امیدواریم این مهم در مقام عمل نیز تحقق یابد. نگرانی حال حاضر انتخاب افراد برای حضور درصحنه است  و به‌منظور رفع این نگرانی، دلسوزان فارغ از جناح و دیدگاه‌های سیاسی می‌بایست کمک کنند. خوشبختانه قانون اساسی کشور نیز قانونی همه‌جانبه است و راهکارهای موفقیت دولت تبیین شده است. همچنین به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری شاخصه‌های موفقیت نیز مبرهن می‌باشد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام، مسیر موفقیت دولت را روشن ساختند و در این سیاست‌ها مؤلفه‌های راهگشا در حوزه صنعت، آب، تولید، انتخابات، برق، روستاها، عمران و آبادانی کشورها  را تبیین فرموده‌اند. در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بیان‌شده که در امر صنعت چه باید کرد و راهکار موفقیت در حوزه عمران و آبادانی کشور چیست. بی‌شک بهره‌گیری از ظرفیت‌ و اجرای این سیاست‌ها امری اساسی است و می‌بایست در سایه وحدت و تعامل نسبت به آن توجه داشت. 
 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور کارشناسان و شایستگان دلسوز امری مهم است چراکه یکایک وزارتخانه‌ها با مسائل تخصصی روبه‌رو می‌باشند و می‌بایست نگاه عملیاتی داشته باشند. در این مسیر حفظ وفاق ملی و پرهیز از نگاه سیاسی اهمیت فراوانی دارد. متأسفانه دولت دوازدهم نگاه سیاسی را سرلوحه اجرا و انجام امور قرار داد و به همین  دليل موفقیت شایسته کسب نشد. 
علیزاده برمی در پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف درگرو سیاست‌های وزرای امین و متدینی است که همواره افق روشن نسبت به آینده بدارند و از سیاه‌نمایی‌ پرهیز کنند. مقام معظم رهبری به مسئولیت سنگین انتخاب وزرا در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم توجه داشتند و شاخصه‌های لازم را بیان کردند. می‌بایست در راستای بیانات ایشان حرکت کرد و بی‌شک یکایک وزرا می‌‌بایست مر‌دم را به‌خوبی بشناسند و در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم حرکت کنند.
  هرکجا که وفاق ملی  مبنای عمل قرارگرفت موفقیت روزافزون کسب شد