هادی قوامی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

حمایت از کسب‌وکارهای خرد بسترساز اشتغال‌زایی و رونق کارآفرینی

هادی قوامی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» به تشریح ضرورت حمایت از کسب‌وکارهای خرد پرداخت و دراین‌باره بیان کرد: حمایت از کسب‌وکارهای خرد اهمیت فراوانی دارد و ضرورت دارد تا این شکل کسب‌وکارها را در قالب یک زنجیره ارزش موردحمایت و پشتیبانی قراردهیم. 
وی افزود: مادامی‌که کسب‌وکارهای خرد در یک زنجیره ارزش قرار گیرند و حمایت شوند، بازار خواهند داشت و قادر به تولید باکیفیت هرچه‌تمام‌تر خواهند بود.  قوامی تصریح کرد: منابعی در تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ قرار دارد که فرصتی ارزنده برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد را ایجاد می‌کند. ضرورت دارد تا به این شکل کسب‌وکارها تسهیلات پرداخت گردد. این تسهیلات و حمایت‌ها می‌بایست هدفمند و در قالب زنجیره ارزش پرداخت گردد تا صاحبان این کسب‌وکارها قادر به استمرار و تقویت کار خود شوند. 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: حمایت از کسب‌وکارهای خرد در اقتصاد اهمیت فراوانی دارد و به طورکل خوداشتغالی، زمینه‌ای برای کارآفرینی موفق خواهد بود. به‌بیان‌دیگر با حمایت از کسب‌وکارهای خرد می‌توان بستر اشتغال‌زایی و کارآفرینی را فراهم ساخت. 
قوامی در پایان این گفت‌وگو با اشاره به اثرات کسب‌وکارهای خرد در اقتصاد کشور همچنین ادامه داد: کسب‌وکارهای خرد از منظر عدالت اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت، کاهش بیکاری و افزایش بهره‌وری نقش حائزاهمیتی دارند و با حمایت بیش‌تر می‌توانند نقش‌آفرینی دقیق‌‌‌تری در حوزه‌های مذکور  داشته باشند.
  حمایت از کسب‌وکارهای خرد بسترساز اشتغال‌زایی  و رونق کارآفرینی