رمان‌های مورد انتظار ۲۰۲۴

«کلیک بیت» نوشته ال.سی.نورث
لنکسترها خانواده سلطنتی تلویزیون هستند و بینندگان وسواس زیادی نسبت به رآلیتی‌شوهای آنها دارند، اما وقتی فیلم یکی از مهمانی‌های آنها سرنوشت بردلی نوجوان گمشده را روشن می‌کند، این خانواده در کانون توجه قرار می‌گیرند و تام آیزاک یوتیوبر مصمم است بفهمد واقعاً چه اتفاقی برای بردلی افتاده است. این کتاب معمایی ۱۱ آوریل ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.
***
«تو اینجایی» نوشته دیوید نیکولز
دیوید نیکولز خالق «یک روز» با یک رمان جدید برمی‌گردد تا داستان مارنی و مایکل را روایت کند که هر دو به دلایل مختلف با هم دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین وقتی یک دوست مشترک آنها را نزدیک  هم می‌کند، با یک پیاده‌روی حماسی شروع یک دوستی جدید را حس می‌کنند. این رمان ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.
***
«داستان بامزه» امیلی هنری
بله، بدون رمان جدید امیلی هنری، سال جدیدی نخواهد بود. داستان جدید او بر دافنه تمرکز می‌کند که از نامزدش دل شکسته است و محبوب سابق نامزدش را می‌بیند. این دو کاملاً متضاد هستند و بیشتر اوقات از هم دوری می‌کنند تا اینکه یک روز نقشه‌ای برای کمک به غم‌هایشان می‌کشند و شروع به ارسال پست‌هایی درباره تابستان شگفت انگیزشان می‌کنند. این رمان ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.
***
«لیست لعنتی» نوشته ملانی کانتور
اوضاع برای دیزی خوب پیش نمی‌رود و در تولد ۴۰ سالگی‌اش احساس می‌کند رویاهایش برای مادرشدن از بین رفته است. این کتاب۹ می ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.
***
«خواهران غمگین» نوشته کوکو ملورز
نویسنده «کلئوپاترا و فرانکنشتاین» با رمان جدیدی به نام «خواهران غمگین» بازگشته تا داستان سه خواهر را روایت کند که پس از مرگ چهارمین خواهرشان به هم می‌رسند. خواهرها نمی‌توانند متفاوت‌تر از این باشند، اما آیا غم و اندوه آنها  را دوباره دور هم جمع می‌کند؟ این کتاب ۲۵ مه ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.
***
«جشن نیمه شب» نوشته لوسی فولی
مهمانان در افتتاحیه هتلی گرد هم می‌آیند. اما همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست، زیرا هتل تاریخچه‌ای دارد که اسرار آن و مهمانانش به زودی در شب آشکار می‌شود. این رمان مهیج ۶ ژوئن ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

رمان‌های مورد انتظار ۲۰۲۴
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو