کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

راهپیمایی امسال پاسخ قاطع ملت به نظام سلطه بود

کریم حسینی، نماینده مردم اهواز‌ و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در‌گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به لزوم وحدت و وفاق ملی هرچه بیش‌تر حول محور ولایت فقیه و رهبری به عنوان پیشران اصلی پیروزی ایران اسلامی برای عبور از بحران‌ها و بزنگاه‌های‌پیش‌روعنوان کرد: حضور مر‌دم در میدان همواره موجب شده تا پیروزی‌ها در بخش‌های مختلف بیش از پیش ملموس‌گر‌دد. طی سالیان گذشته تا به امروز موفقیت‌های‌ بسیاری به سبب حضور مردم رقم خورده است چراکه همواره محاسبات دشمنان را برهم ریخته و با حضور پرشکوه خود حماسه آفرین می‌شوند و صحنه‌های قابل توجهی از آینده را رقم می‌زنند که طنین انداز امید در دل‌ دوست‌داران انقلاب و ایران اسلامی است. 
وی افزود: مردم  در جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم گلایه‌ها‌ از مسائل روز اقتصادی و عملکرد برخی از مسئولان کشور اما‌ همواره پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و مانع از تحقق اهداف دشمنان شده‌اند. مادامی‌ که زمان اعلام موجودیت می رسد، مردم بی‌درنگ در صحنه سیاسی شرکت می‌کنند. 
حسینی با اشاره به شکست پروژه نظام سلطه برای حضور کمرنگ مردم در صحنه‌های سیاسی همچون روز گرامی داشت پیروزی‌ انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی
 ۲۲ بهمن ماه  پروژه عدم حضور مردم در صحنه‌های سیاسی را با شکست مواجه کرد. حضور مردم در گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی، افکار و تحلیل دشمنان نظام را‌ برهم زد و حماسه‌ای عظیم آفرید. حضور‌مردم در جشن ۲۲ بهمن ماه سال جاری بسیار با شکوه‌تر‌ از ادوار‌گذشته بود و این بدین معنا بود که هرچه دشمنی‌ها‌ و فشار دشمنان بر ایران اسلامی‌ بیش‌تر شود، حضور مردم و پاسخ‌ کوبنده‌شان صریح و قوی‌تر‌ خواهد بود. 
نماینده مردم اهواز‌ در‌پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه‌ همبستگی‌ مر‌دم حماسه آفرین است،  همچنین اظهار کرد: بی‌شک مر‌دم فهیم ایران اسلامی همواره در صحنه‌اند و حضور پرشکوه‌شان همواره ادامه‌ پیدا خواهد کرد. به موجب وحدت و همبستگی هرچه تمام تر مر‌دم،  دشمنانی که‌ دلبسته حضور کمرنگ در راهپیمایی روز گرامی داشت
 پیروزی انقلاب اسلامی بو‌ده‌اند، شکست خوردند و حال آگاهند که‌ در صحنه‌های آینده همچون انتخابات‌مجلس نیز‌ آگاه خواهند بود و با حضور درپای صندوق‌های‌ رأی به دور از هرگونه ترسی حضور‌ خود را در میدان عمل‌اثبات خواهند کرد و‌به زودی شاهد حماسه دیگری از مردم ایران در جای جای‌ ایران زمین خواهیم بود. 
راهپیمایی امسال پاسخ قاطع ملت  به نظام سلطه بود