سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم:

دل تمام ملت‌های مسلمان همراه با مردم مظلوم غزه است

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران، رئیس فراکسیون محیط زیست و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم وحدت مسلمانان در پشتیبانی از ملت فلسطین عنوان کرد: وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت‌های مظلوم است و در این راستا لزوم وحدت هرچه تمام تر اهمیت فراوانی دارد. 
وی با تاکید بر اینکه وحدت روزافزون موفقیت آفرین است، افزود: اگر وحدت میان ملت‌های مسلمان بیش از پیش گردد، موفقیت‌های بسیاری کسب خواهد شد همانطور که به سبب خدشه وحدت و همدلی، پیش‌برد اهداف با مشکل مواجه می‌شود. هرکجا که وحدت به درستی شکل نگرفته باشد و در روند آن خلل شکل گرفته باشد، پیش‌برد اهداف اسلام آنطور که شایسته‌است، رقم نخواهد خورد. رفیعی ضمن بیان اینکه بی‌شک با وحدت هرچه تمام‌تر می‌توان موفق‌تر از تمامی ادوار گذشته حرکت کرد، به شرح تجربه خود از اثرات وحدت و یک‌دلی پرداخت و در این باره گفت: تجربه شخصی حضور در اجلاسیه مرتبط با مجالس جهانی همزمان با شروع جنگ اسرائیل بود. در آنجا بحثی به ابتکار فراکسیون محیط زیست آغاز شد و پیش رفت؛ در این گفت‌‌‌وگو ثبت شکایت علیه اسرائیل مطرح گشت چراکه به اعتقاد بنده، تخریب سرزمین، آلودگی آب‌ها، آلودگی محیط زیست و دریا، از بین بردن امنیت غذایی از جمله خسارت‌های جبران ناپذیر این رژیم به ملت مظلوم شد. خوشبختانه پس از شرح این دلایل و همچنین اعلام رویکرد و برنامه‌های پیش رو توانستیم وحدت قابل توجهی را میان ملت‌های مسلمان رقم بزنیم. نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم همچنین خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان همواره دل‌هایشان همراه و هم‌سو با مردم مظلوم غزه می‌باشد. کشورهای مسلمان و کشورهای حوزه مقاومت پس از موضوع ثبت شکایت علیه اسرائیل و شرح دلایل، همراه شدند و هدف موردنظر پیش رفت. به سبب عملی شدن این اقدام به صراحت دریافتم که وحدت می‌تواند برکات عظیمی را به همراه بیاورد و گامی بلند در راستای تحقق اهداف نیز تلقی خواهد شد.  
وی در پایان این گفت‌وگو با اشاره به اینکه بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای، سرلوحه راه و رمز پیروزی مسلمانان است، متذکر شد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم وحدت مسلمانان در پشتیبانی از ملت فلسطین به عنوان بزرگترین رمز پیروزی ملت‌های مسلمان است و امر راهبردی و کلیدی می‌باشد. 
  دل تمام ملت‌های مسلمان همراه با مردم مظلوم غزه است